تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 7:52
کد خبر : 108036

کلاس‌های درس خانم معلم در حیاط خانه و مسجد

کلاس‌های درس خانم معلم در حیاط خانه و مسجد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ماجرای این خانم معلم در روزهای کرونایی، از آنجایی با برخی معلمان متفاوت شد که روستای محل تدریسش در نقطه کور آنتن‌دهی قرار داشت و اینترنت ضعیف بود. این شد که به رغم اینکه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ماجرای این خانم معلم در روزهای کرونایی، از آنجایی با برخی معلمان متفاوت شد که روستای محل تدریسش در نقطه کور آنتن‌دهی قرار داشت و اینترنت ضعیف بود.

این شد که به رغم اینکه کلاس درس را در شبکه «شاد» آغاز کرده بود اما از ۱۳ دانش‌آموزش فقط ۳ نفر توانستند در شاد حضور یابند. همین شد که تصمیم گرفت قید آموزش مجازی را بزند و همان آموزش حضوری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند.

فریبا کوشکی معلم پایه اول و دوم دبستان آزادگان چاه شوره از توابع منطقه طرهان است. او که ساکن روستاست، اولین کلاس‌ها را در حیاط خانه‌اش و به صورت انفرادی تشکیل داد.

رفته رفته والدین به او اعتماد کردند و تعداد دانش آموزان بیشتر شد، خانم معلم هم پس از هماهنگی با خانه بهداشت روستا ، ماسک، الکل و دستکش یکبار مصرف تهیه کرد و حیاط مسجد روستا، به مدرسه جدید تبدیل شد.

دو کلاس جداگانه برگزار شد پایه اول با هشت دانش آموز در نوبت عصر و پایه دوم با پنج دانش آموز در نوبت صبح تحصیل کردند و خانم معلم که نگذاشته بود شاگردانش از دفتر و قلمشان دور بمانند در تمام این مدت آنها را با تلاش و پیگیری بسیار حفظ کرد تا اینکه مدارس زیر ۵۰ نفر باز شد و مدرسه کوچک روستا هم که دلش برای دانش آموزان تنگ شده بود ، آغوش باز کرد و کلاس‌های درس دوباره در آن برپا شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد