تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 10:37
کد خبر : 107692

مراسم وداع با سردار محمد علی حق بین در رشت آغاز شد

مراسم وداع با سردار محمد علی حق بین در رشت آغاز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، از ساعتی پیش مراسم وداع با سردار محمد علی حق بین از فرماندهان سپاه پاسداران و فرمانده فاتح نبل و الزهرا در سوریه در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان آغاز است. این مراسم با رعایت کامل دستور العمل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، از ساعتی پیش مراسم وداع با سردار محمد علی حق بین از فرماندهان سپاه پاسداران و فرمانده فاتح نبل و الزهرا در سوریه در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان آغاز است.

این مراسم با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، مسئولان نظامی و انتظامی و دستگاه اجرایی و همرزمان و دوستداران و خانواده سردار حق بین در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است؛ مراسم اقامه نماز بر پیکر سردار سرافراز ایران اسلامی و فاتح نبل و الزهرا امروز با وداع با سردار فاتح نبل و الزهرا در رشت برگزار می‌شود. قرار است این سردار رشید اسلام و محور مقاومت فردا در لنگرود به صورت خودرویی تشییع و در زادگاهش روستای صیقل بنه بارکوسرای لنگرود به خاک سپرده شود.

گفتنی است؛ سردار محمدعلی حق بین عصر دیروز بر اثر بیماری کرونا به همرزمان شهیدش پیوست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد