تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1400 - 12:17
کد خبر : 107460

آیت الله فلاحتی : پلیس باید هوشمندانه، قدرتمندانه و مهربانانه عمل کند

آیت الله فلاحتی : پلیس باید هوشمندانه، قدرتمندانه و مهربانانه عمل کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی به همراه جمعی از معاونان این نیرو با تسلیت ارتحال شهادت گونه سردار محمد حجازی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی به همراه جمعی از معاونان این نیرو با تسلیت ارتحال شهادت گونه سردار محمد حجازی جانشین فرمانده سپاه قدس نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: از هر کاری که پلیس در راستای ارتقای امنیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان گیلان انجام دهد، حمایت می کنیم.

وی، تلاش های امنیت سازان را برای مردم مبرهن و روشن عنوان  و خاطرنشان کرد: مردم با مراجعه به پلیس احساس امنیت می کنند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه نیروهای انتظامی در نظام اسلامی دغدغه عالمان دین را دارند تصریح کرد: نیروی انتظامی از دل مردم است و ما دعا گوی کارکنان این نیرو هستیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان به فرا رسیدن فصل گرما و استفاده مردم از ساحل و تفرجگاه ها اشاره و اضافه کرد: حضور فیزیکی و میدانی پلیس در طرح های دریا اثرگذار است.

پلیس در حوزه امنیت انتخابات نگرانی ندارد
جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز در دیدار مذکور مردم گیلان را ولایتمدار عنوان و اظهار کرد: خوشحالیم در ماه مبارک رمضان در استان شهید پرور، ولایتمدار و مدافع انقلاب اسلامی حضور پیدا کردیم.
سردار قاسم رضایی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خردادماه سال جاری اشاره و تصریح کرد: انتظامات و امنیت انتخابات به نیروی انتظامی واگذار شده و با هماهنگی های به عمل آمده، در این حوزه دغدغه ای نداریم.
وی با اشاره به اینکه طبق برآوردها مشارکت در انتخابات بسیار بالا خواهد بود، بیان کرد: ملت ایران به آرمان انقلاب اسلامی پایبند  است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد