تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400 - 14:20
کد خبر : 107233

رزمایش کمک مؤمنانه البرز در سالروز میلاد امام حسن (ع) برگزار شود

رزمایش کمک مؤمنانه البرز در سالروز میلاد امام حسن (ع) برگزار شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی راست‌روش ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مواسات و همدلی استان البرز که با حضور نهادهای مرتبط در اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: یک سال از آغاز رزمایش مواسات و همدلی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی راست‌روش ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مواسات و همدلی استان البرز که با حضور نهادهای مرتبط در اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: یک سال از آغاز رزمایش مواسات و همدلی به امر رهبر معظم انقلاب در نیمه‌شعبان می‌گذرد.

وی با بیان اینکه اولین رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان سال گذشته آغاز شد، تصریح کرد: رهبر انقلاب در این خصوص در پیامی فرمودند؛ در این ماه پرفیض، اقدام جدی از لحاظ معیشتی به نیازمندان و همچنین کمک به بیمارستان‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه البرز بیان کرد: نماینده ولی فقیه در استان البرز، رئیس سازمان تبلیغات، سپاه امام حسن مجتبی (ع)، آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر نهادها در استان البرز درخواست اجرای برنامه مواسات و همدلی را در ماه مبارک رمضان دادند.

وی خاطرنشان کرد: نیمه ماه مبارک رمضان هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) شرایط مساعد برای اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه است.

راست‌روش متذکر شد: با توجه به اینکه نهاده‌ها، سازمان‌های یاد شده و مردم آماده این رزمایش هستند زمان و مدل اجرای این برنامه باید از سوی نهادها مشخص شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد