شاخصهای ارزیابی ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس در شرایط کرونایی
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، با توجه به ابلاغ «نظام نامه فرآیندهای برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز»، و به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم لحاظ کردن این شرایط در ارزیابی عملکرد اقامه نماز در دستگاههای تابعه وزارت آموزش و پرورش،
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، با توجه به ابلاغ «نظام نامه فرآیندهای برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز»، و به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم لحاظ کردن این شرایط در ارزیابی عملکرد اقامه نماز در دستگاههای تابعه وزارت آموزش و پرورش، از سوی معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس هیأت ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، بخشنامه ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹، در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، به ادارات کل آموزش و پرورش استان، ارسال شد.
بر اساس این گزارش، در قسمت هایی از این بخشنامه آمده است:
امتیاز مربوط به برنامههایی که نیاز به حضور فیزیکی دارند، همچون برگزاری نمازهای جماعت و …، متناسب با شرایط و وضعیت هریک از استانها و جمع بندی هیأت ارزیابی استان، در نظر گرفته خواهد شد.
نیاز به ارائه گزارش و مستندات عملکردی اقامه نماز توسط ادارات آموزش و پرورش استانها، در سامانه تسما (سامانه سازمان اداری و استخدامی) نمیباشد.
لازم است هر یک از واحدهای آموزشی، در فرصت باقیمانده تا زمان ارائه گزارش و مستندات، نسبت به جمعآوری و آماده کردن مستندات عملکردی هر یک از برنامههای اجرایی مندرج در متن برنامههای مصوب، اقدام و در زمان مقرر ذکر شده در متن بخشنامه به هیأتهای ارزیابی ستاد در مرکز و استان ارسال کنند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ دبیران و رابطین اقامه نماز استانها در صورت نیاز به راهنمایی میتوانند با شماره های ۸۶۰۳۶۵۰۹ و ۸۶۰۳۴۶۳۸ و یا دفاتر استانی ستاد اقامه نماز تماس حاصل کنند.
انتهای پیام
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰