تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1400 - 11:29
کد خبر : 106142

قوای سه گانه چالش‌ها و موانع پیشروی فعالان اقتصادی را برای تحقق شعار سال بردارند

قوای سه گانه چالش‌ها و موانع پیشروی فعالان اقتصادی را برای تحقق شعار سال بردارند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، سیدکمال حسینی صبح امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی کردستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کردند که تحقق آن نیازمند تلاش و همراهی همه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، سیدکمال حسینی صبح امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی کردستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کردند که تحقق آن نیازمند تلاش و همراهی همه نهادها و دستگاهها است.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان کالا و خدمات باید کالای با کیفیت در اختیار مردم قرار دهند، افزود: مردم باید با خرید تولیدات داخلی از واحدهای تولیدی و تولیدات داخلی حمایت کنند.

وی اعلام کرد: حاکمیت و قوای سه گانه مجریه، قضائیه و مقننه نیز باید چالش‌ها، مشکلات و موانع پیشروی فعالان اقتصادی را بردارند تا زمینه تحقق شعار سال فراهم شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج یادآور شد: همدلی و همکاری مردم، مسوولان و واحدهای تولیدی قطعا به تحقق شعار کمک خواهد کرد.

حسینی اعلام کرد: معتقدیم پرداخت مالیات یک حق است و باید اخذ شود اما باید بگونه‌ای باشد که واحدهای بدون پروانه شناسایی و فشارهای مالیاتی بیشتر روی این واحدها باشد و واحدهایی که پروانه و مجوز دارند فشارهای مالیاتی کمتری به انها وارد شود تا با دلگرمی بیشتری کار کنند.

وی اضافه کرد: بانک‌ها و بیمه تامین اجتماعی نیز در رونق تولید و پیشبرد شعار سال می‌توانند قدم بردارند و واحدهای تولیدی را کمک کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد