تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 13:51
کد خبر : 105915

اجرای طرح تلاوت نور در ماه رمضان ادامه دارد/ برگزاری دو مسابقه کتابخوانی

اجرای طرح تلاوت نور در ماه رمضان ادامه دارد/ برگزاری دو مسابقه کتابخوانی

حمیدرضا ناهیدی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان طرح تلاوت نور که قرائت یک صفحه قرآن بود ادامه دارد اظهار کرد: در همین راستا مجموعه تفسیری در ادامه این طرح به صورت الکترونیکی آماده شده که در کنار آن اجرا می‌شود. وی با اشاره به اینکه

حمیدرضا ناهیدی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان طرح تلاوت نور که قرائت یک صفحه قرآن بود ادامه دارد اظهار کرد: در همین راستا مجموعه تفسیری در ادامه این طرح به صورت الکترونیکی آماده شده که در کنار آن اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح تلاوت نور سه سال است که انجام می‌شود افزود: این طرح با شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها به صورت ویژه برنامه‌ای در شبکه‌های مجازی کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان تصریح کرد: علاوه بر اینکه کانون‌های مساجد روزانه قرائت یک صفحه از قرآن کریم را در فضای مجازی دارند، حفظ قرآن نیز به صورت آنلاین اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: افتتاحیه و رونمایی از طرح مجموعه تفسیر و قرائت یک صفحه قرآن در نیمه ماه مبارک رمضان در سامانه سراسری بچه‌های مسجد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ناهیدی‌فرد از برگزاری دو مسابقه کتابخوانی نیز خبر داد و گفت: مسابقه “رمضان ماه فرصت‌ها” از کتاب مجموعه توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون ماه رمضان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که در سامانه بچه‌های مسجد از ۲۵ فروردین تا پایان خردادماه بارگذاری شده است.

وی یادآور شد: دومین مسابقه کتابخوانی جوانان و نوجوانان نیز برگرفته از کتاب “مهندسی جوانی” است که این نیز از ۲۵ فروردین تا پایان خرداد در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده و علاقمندان می‌توانند شرکت کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد