تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 23:37
کد خبر : 105559

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار نمی شود

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار نمی شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ستاد نماز جمعه کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه اعلام ستاد کرونا استان مبنی بر وضعیت قرمز در شهرستان کرمانشاه به جهت حفظ سلامت مردم متدین و نمازگزاران محترم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۲۰ فروردین در کرمانشاه برگزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ستاد نماز جمعه کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه اعلام ستاد کرونا استان مبنی بر وضعیت قرمز در شهرستان کرمانشاه به جهت حفظ سلامت مردم متدین و نمازگزاران محترم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۲۰ فروردین در کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

ستاد نماز جمعه کرمانشاه از عموم مردم مومن و خداجوی کرمانشاه خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک، مراقب سلامت خود و اطرافیان باشند.

پنج شهرستان دیگر استان کرمانشاه قرمز شد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، صحنه، هرسین و سنقر و کلیایی هم از ۱۸ فروردین از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت.

محمدی با بیان اینکه پیش از این نیز شهرستان‌های کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم قرمز اعلام شده بود، افزود: بدین ترتیب ۹ شهرستان استان هم اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلاث باباجانی در وضعیت زرد قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد