تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 22:20
کد خبر : 105546

رییس سازمان بسیج مستضعفین :۲۰۰هزار فرصت شغلی را هدفگذاری کرده ایم

رییس سازمان بسیج مستضعفین :۲۰۰هزار فرصت شغلی را هدفگذاری کرده ایم

سردار غلامرضا سلیمانی غروب پنجشنبه در جلسه برنامه ریزی تحقق شعار سال در محل استانداری گیلان با بیان این مطلب اظهار داشت:   این  اقدام در بسیج توسط خود مردم انجام می شود و  در همین ارتباط یک هزار و  ۹۳ صندوق قرض الحسنه مردم یار تشکیل شده است . وی با اشاره به این که بسیج

سردار غلامرضا سلیمانی غروب پنجشنبه در جلسه برنامه ریزی تحقق شعار سال در محل استانداری گیلان با بیان این مطلب اظهار داشت:   این  اقدام در بسیج توسط خود مردم انجام می شود و  در همین ارتباط یک هزار و  ۹۳ صندوق قرض الحسنه مردم یار تشکیل شده است .

وی با اشاره به این که بسیج تشکیلات انقلابی و خدمتگزار مردم  و  امروز پشتیبان رزمندگان و فرماندهان صحنه جنگ اقتصادی  است  افزود:ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی کشوری قوی است که در چشم اندازی که برای آن ترسیم شده باید تمام مولفه ها و قدرت همه جانبه در آن محقق شده باشد.

وی  ایران اسلامی را در مولفه‌های قدرت های دفاعی،  امنیتی و سیاسی ،فرهنگی و  اجتماعی بسیار برجسته و قوی خواند و تصریح کرد: کشورمان در زمینه زیرساخت ها،  تجربه ، ظرفیت و قدرت بسیاری دارد  و شاهد هستیم که هر روز یک پروژه زیرساختی قوی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد و رقم رو به رشدی در مقابل مردم قرار می گیرد  ولی به دلایلی در بعد اقتصادی  علی‌رغم این همه سرمایه گذاری ها و توسعه زیرساخت ها با ضعف ها و مشکلاتی روبرو هستیم.

سردار سلیمانی با اشاره به  اینکه تمرکز رهبر معظم انقلاب دولت، مجلس و قوه قضاییه همه به موضوع اقتصاد در طول سالیان بوده ، اما هنوز  مشکلاتی در اقتصاد وجود دارد، تصریح کرد:  اگر همه ظرفیت‌های مدیریتی و همه ظرفیت های مردمی و علمی مطالعاتی کشور در کنار هم قرار بگیرد و  یک چهره واحد واحد را  تشکیل بدهیم در بعد اقتصادی هم قدرت ما تکامل پیدا می کند.

وی با بیان این که  ظرفیت های گیلان همچون طبیعت،  موقعیت ویژه جغرافیایی ، آب و هوای استان،  دریای خزر،  برخورداری از مرز و همسایگی با کشورهای همسایه ،  کشاورزی ،صنعت ،  گردشگری و صنایع دستی وجود مردمان  سخت کوش و  جوانان تحصیلکرده و عزم مسئولان استانی با  روحیه جهادی فضایی برای نقش آفرینی جوانان فراهم کرده است،  افزود:  خوشبختانه گیلان ظرفیت‌های فراوانی دارد و یکی از استان‌های مستعدی است که که می تواند اقتصاد مقاومتی مردم سالار را در همه زمینه ها محقق کند .

سردار سلیمانی اظهار داشت: با توجه به تجربه ما در بعضی موضوعات در استان ها بویژه گیلان همچون در  کشاورزی و خودکفایی برنج که این تجربه بسیار موفقیت آمیز بوده است ؛ آمادگی داریم که در مباحث کشاورزی  و حوزه هایی دیگر همچون آبزیان ، دام و طیور کمک کنیم.

وی با اشاره به فشار دشمنان و مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل نظام سلطه اظهار داشت: همراه سازی مردم با بسیج  با واحدهایی که دارد و در کنار دولت  و کارگروههای تخصصی می تواند ما را به نقطه مطلوبی هدایت کند  که منجر به درآمد بیشتر، رفاه و اقتصاد قویتر و استفاده بهتر و حتی حفظ منابع شود، همچون تحقیقاتی که در موسسه تحقیقات برنج در زمینه خاک انجام شد.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: ظرفیت بسیج یک ظرفیت بی انتهاست که تشکیلات  انقلاب و خدمتگزار مردم  است و  ما امروز بدون تصدی گری پشتیبان رزمندگان و فرماندهان صحنه جنگ اقتصادی هستیم ،

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد