تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 21:05
کد خبر : 105520

نمازجمعه تبریز به دلیل شرایط قرمز کرونایی برگزار نمی‌شود

نمازجمعه تبریز به دلیل شرایط قرمز کرونایی برگزار نمی‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، ستاد برگزاری نمازجمعه آذربایجان شرقی از تعطیلی نمازجمعه فردا ۲۰ فروردین در تبریز خبر داد. این ستاد وضعیت قرمز و اضطرار کرونایی را دلیل تعطیلی و مراعات حال مردم و نمازگزاران و

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، ستاد برگزاری نمازجمعه آذربایجان شرقی از تعطیلی نمازجمعه فردا ۲۰ فروردین در تبریز خبر داد.

این ستاد وضعیت قرمز و اضطرار کرونایی را دلیل تعطیلی و مراعات حال مردم و نمازگزاران و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس اعلام کرده است.

برگزاری مراسم نماز جمعه در همه شهرهای استان مرکزی لغو شدفریضه نماز جمعه فردا در اردبیل برپا نمی‌شوداقامه نماز جمعه در کاشان لغو شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم، ۸۵ درصد شهرهای آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و با تشدید محدودیت‌های کرونایی در استان، احتمالا نمازجمعه در دیگر شهرهای نارنجی و قرمز استان نیز لغو خواهد شد.

تبریز هم از دیروز چهارشنبه وارد وضعیت قرمز شده و ستاد مقابله با کرونا و ستاد برگزاری نمازجمعه استان هم تصمیم به تعطیلی این آیین سیاسی و عبادی کردند.

در ماه‌های گذشته و پس از شیوع کرونا هم، نمازجمعه تبریز به صورت داوطلبانه و قبل از درخواست ستاد کرونا تعطیل شد که پس از تبدیل وضعیت کرونای تبریز به رنگ زرد، دوباره برگزار شد که با حادتر شدن شرایط، فعلا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و همچون گذشته، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از طریق برنامه تلویزیونی “پیام جمعه” خطبه‌های نمازجمعه به صورت مجازی ایراد خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد