تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 19:11
کد خبر : 105500

بهره‌برداری از ۱۳ طرح تولیدی با اعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد

بهره‌برداری از ۱۳ طرح تولیدی با اعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد

صیداحمد مرادی‌بیرانوند، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ که به نام جهش تولید نامگذاری شده بود، با اعتباری معادل ۱۴ میلیارد تومان ۱۳ طرح تولیدی، خدماتی و صنعتی با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید. مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: این تعداد طرح در زمینه‌های

صیداحمد مرادی‌بیرانوند، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ که به نام جهش تولید نامگذاری شده بود، با اعتباری معادل ۱۴ میلیارد تومان ۱۳ طرح تولیدی، خدماتی و صنعتی با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: این تعداد طرح در زمینه‌های فرآوری و بسته بندی گوشت قرمز، طیور، درجه بندی و بسته بندی سبزیجات و صیفی جات، خوراک آماده دام، ترشیجات و شوریجات، بسته‌بندی حبوبات، برنج، سرکه تخم مرغ، ماهی و سردخانه دو مداره فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این تعداد طرح زمینه جذب ۲۱ هزار و ۹۵۰ تن انواع محصولات زراعی، باغی و دامی با سرمایه‌ای معادل ۱۴ میلیارد تومان فراهم شده است.

مرادی‌بیرانوند عنوان کرد: هدف از اجرای طرح‌های مذکور را کیفیت بخشیدن به محصولات کشاورزی، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، جذب مواد اولیه، ایجاد اشتغال، بازاریابی، توسعه صادرات و درآمدزایی عنوان کرد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان تأکید کرد: یکی‌از چالش‌های پیش روی حوزه صنایع تبدیلی و غذایی کمبود منابع مالی جهت سرمایه‌گذاری است، امیدواریم در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است بانک‌ها حمایت بیشتری جهت سرمایه‌گذاری در این بخش به عمل آورند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد