تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 13:04
کد خبر : 105141

نماز جمعه در ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی برگزار نمی‌شود

نماز جمعه در ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی برگزار نمی‌شود

حجت الاسلام حامد شاه‌بیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی کرونا مبنی بر افزایش شهرهای قرمز و نارنجی در استان خراسان جنوبی نماز جمعه این هفته در ۲۵ شهر استان از جمله بیرجند برگزار نخواهد شد. وی گفت: برگزاری نماز جمعه در هفته‌های

حجت الاسلام حامد شاه‌بیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی کرونا مبنی بر افزایش شهرهای قرمز و نارنجی در استان خراسان جنوبی نماز جمعه این هفته در ۲۵ شهر استان از جمله بیرجند برگزار نخواهد شد.

وی گفت: برگزاری نماز جمعه در هفته‌های گذشته نشان از رعایت همه‌جانبه مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشت که امیدواریم پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا شاهد برگزاری نماز جمعه شهرستان‌ها در آینده‌ای نزدیک باشیم.

براساس آخرین رنگ‌بندی سراسری که امروز (۱۸ فروردین) از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، شهرستان‌های بیرجند، فردوس و قاینات در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان‌های طبس، نهبندان، سرایان، بشرویه، درمیان، سربیشه و زیرکوه در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان خوسف در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و ۲۶ شهر این استان محل برپایی نماز جمعه است.

نماز جمعه هفته گذشته نیز در شهر بیرجند که در وضعیت نارنجی بود، برگزار نشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد