تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1396 - 5:21
کد خبر : 10503

کاهش طلاق در کهگیلویه و بویراحمد

کاهش طلاق در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، فتاح محمدی در همایش سلامت اجتماعی افزود: درصد طلاق در چند سال اخیر ۳۷ درصد بود که هم اکنون به ۲۵ درصد رسیده است. وی، نقش کارگاه‌های آموزشی را در این راستا موثر، عنوان و بیان کرد: وضعیت استان در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، فتاح محمدی در همایش سلامت اجتماعی افزود: درصد طلاق در چند سال اخیر ۳۷ درصد بود که هم اکنون به ۲۵ درصد رسیده است.

وی، نقش کارگاه‌های آموزشی را در این راستا موثر، عنوان و بیان کرد: وضعیت استان در بسیاری از شاخص‌ها مطلوب است اما توجه ویژه به استان در برنامه های پیش رو لازم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: در این استان با هزینه های پایین می‌توان دستاوردهای زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی داشت. آموزش مبنایی ترین اصل برای توانمند سازی و ارتقای آگاهی های مردم برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

همچنین سید علیرضا موسوی امجد، مدیرکل بهزیستی استان کهگیویه و بویراحمد نیز در این همایش گفت: بهزیستی بیش از ۱۸۹ فعالیت و ریز فعالیت ارائه می دهد که تعداد زیادی از آنها در حوزه اجتماعی و به خصوص سلامت اجتماعی است.

وی افزود: در حوزههای مختلف سلامت اقدامات مناسبی انجام شده است اما در حوزه روانی و اجتماعی فعالیت بیشتری نیاز است.

موسوی امجد با اشاره به شاخص های متعدد سلامت اجتماعی اضافه کرد: همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها برای تحقق هدف گذاری‌ها لازم است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد