تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 19:55
کد خبر : 104953

گره‌گشایی دادگستری از ۳۰۳ واحد تولیدی گلستان

گره‌گشایی دادگستری از ۳۰۳ واحد تولیدی گلستان

رئیس ‌کل دادگستری گلستان گفت: سال گذشته ۳۹۹ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی استان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ثبت و پس از بررسی و پیگیری، مشکلات ۳۰۳ واحد رفع شد.هادی هاشمیان افزود: رفع موانع تولید ۹۶ واحد تولیدی دیگر هم در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در حال پیگیری است.وی تصریح کرد: همچنین سال

رئیس ‌کل دادگستری گلستان گفت: سال گذشته ۳۹۹ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی استان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ثبت و پس از بررسی و پیگیری، مشکلات ۳۰۳ واحد رفع شد.
هادی هاشمیان افزود: رفع موانع تولید ۹۶ واحد تولیدی دیگر هم در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در حال پیگیری است.
وی تصریح کرد: همچنین سال گذشته هفت واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل استان هم با تلاش‌های قضایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک‌ها، دوباره رونق گرفتند.
رئیس‌ کل دادگستری گلستان با بیان اینکه از تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی چهار سال می‌گذشت، افزود: با تولید دوباره در این واحدها ۲۳۶ نفر مشغول به کار شدند.
هاشمیان به تلاش‌های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم ‌اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش‌هاست.
وی افزود: مشکلات بخش تولید و سرمایه‌گذاری گلستان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری جمع‌آوری، دسته‌بندی و تلاش برای رفع آن آغاز شده است.
هاشمیان از افزایش نظارت‌ها نیز خبر داد و گفت: برای کمک به تولیدکنندگان و جلوگیری از دست‌اندازی بر سر راه تولید، نظارت دادگستری و دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی بیشتر می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد