تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 2:59
کد خبر : 47806

استقرار سلامت اداری و مبارزه با فساد در شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی

استقرار سلامت اداری و مبارزه با فساد در شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از افکارنیوز، محمد رضوانی‌فر در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شستا گفت: ما شستا را از گذشتگان به ارث نبرده‌ایم بلکه از آیندگان به  عاریه گرفته‌ایم و باید ارزش افزوده ایجاد کنیم تا شرمنده آیندگان نباشیم، بنابراین مجموعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از افکارنیوز،

محمد رضوانی‌فر در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شستا گفت: ما شستا را از گذشتگان به ارث نبرده‌ایم بلکه از آیندگان به  عاریه گرفته‌ایم و باید ارزش افزوده ایجاد کنیم تا شرمنده آیندگان نباشیم، بنابراین مجموعه سیاست‌ها با این نگاه دنبال خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه اصلاح و مدیریت بهینه دارایی‌ها از خطوط اصلی برنامه‌ها خواهد بود، گفت: هلدینگ‌های شستا باید بورسی شوند، این را در دستورکار قرار داده‌ایم و این به معنی نظارت بیشتر خواهد بود. 

رضوانی‌فر با تأکید برا ینکه بازنگری در راهبردها متناسب با سیاست‌ها پیش می‌رود، گفت: ارتقای شفافیت، فقط صرفا اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به مطالبات عمومی نیست، بلکه بازده اقتصادی را نیز به دنبال دارد.

وی گفت: سلامت اداری و مبارزه با فساد به طور ویژه دنبال می‌شود، برخی موارد مطرح شده در مورد فسا در شستا نابحق است،‌ ناشی از کم‌لطفی و کم‌اطلاعی است، ما با کج‌رفتاری‌ها مبارزه می‌کنیم و  متأسفانه هر کجا که اسم فساد می‌اید اسم شستا هم می‌آید که با واقعیت منطبق نیست و باید تصویر ذهنی را اصلاح کنیم. 

مدیرعامل جدید شستا افزود: پیگیری پرونده‌های حقوقی را خواهیم داشت، در این مورد قسم می‌خورم که تک‌تک پرونده‌های کلان را با استفاده از ابزارهای حقوقی و عرفی دنبال کنم تا روشن شوند، چرا که خوردن پول شستا و راحت گذشتن از آن شدنی نیست. 

وی بر استفاده از زنان و جوانان در این شرکت تأکید کرد و گفت: افزایش سرمایه از محل مطالبات دنبال می‌شود چرا که نشان می‌دهد در یک جاهایی هزینه‌های مالی نسبت به سود بیشتر است و ساختار مالی نیاز به اصلاح دارد. 

رضوانی‌فر تصریح کرد: یکی از گرفتاری‌های شستا مطالبات نسبی آن است، در خیلی جاها خوشبینانه پروژه‌هایی آغاز شده اما به نتیجه نرسیده و ما مجموعه‌ای از پروژه‌های نیمه تمام را داریم که برایش هزینه شده اما سودی نداشته است. 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد