تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 8:40
کد خبر : 103796

درخواست نماینده مجلس اصفهان از استاندار برای رفع موانع تولید

درخواست نماینده مجلس اصفهان از استاندار برای رفع موانع تولید

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به موانع و رونق تولید به ویژه در اصفهان اظهار داشت: استانداری اصفهان باید از فرصت پیش رو حداکثر بهره‌برداری را داشته باشد زیرا موانع متعددی بر سر راه تولیدات کشاورزی در اصفهان وجود دارد. وی افزود: باید در فرصت باقی‌مانده این دولت زمینه بهره‌وری از

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به موانع و رونق تولید به ویژه در اصفهان اظهار داشت: استانداری اصفهان باید از فرصت پیش رو حداکثر بهره‌برداری را داشته باشد زیرا موانع متعددی بر سر راه تولیدات کشاورزی در اصفهان وجود دارد.

وی افزود: باید در فرصت باقی‌مانده این دولت زمینه بهره‌وری از ظرفیت‌های استان اصفهان را فراهم کرد و توقع دارم که استاندار اصفهان در این ایام جلسه کاری مهمی در این راستا تشکیل دهد و ظرفیت‌های مهم استانی و ملی را که می‌توانیم در آنها مزیت نسبی داشته باشیم، معرفی و در جهت فعال کردن آنها رسیدگی کند.

بررسی مجدد قابلیت‌های استان اصفهان در تولید

نماینده مردم اصفهان با اشاره به جایگاه اصفهان در تولید، گفت: اصفهان قطب تولید محصولات دامی و شیر و مرکز گردشگری و صنایع‌دستی است که حتی در تولید محصولات کشاورزی در کشور جایگاه قابل توجهی دارد.

وی پرورش مرغ و دام، تولیدات گلخانه‌ای، پرورش طیور، زنبورداری و … را از دیگر قابلیت‌های کم نظیر این استان برشمرد و افزود: به عنوان ضرورت حمایت از تولید یک بار دیگر باید این قابلیت‌ها مورد بررسی دقیق قرار گیرد و قوانین و بخشنامه‌های دست و پا گیر و موانع را طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب برطرف کنیم.

اصفهان، مخاطب اصلی شعار رهبری

مقتدایی با تاکید بر اینکه اصفهان قطب صنعتی کشور با بیش از هشت هزار واحد تولیدی و شهرک در سطح استان، مخاطب اصلی فرمایشات رهبری است، گفت: علاوه بر دولت و مجلس، مدیران کل استان اصفهان به ویژه شخص استاندار باید برای رفع موانع تولید به میدان بیاید و از ظرفیت‌های درونی نمایندگان استفاده و به بخش خصوصی میدان بیشتری بدهد تا شعار و رهنمود رهبری محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: اصفهان دارای دانشگاه‌های مادر و مطرح و شهرک علمی است که در زمینه پژوهشی می‌توانند هم راستای تحقق شعار سال کمک کننده باشند و چه خوب است که برای تحقق شعار رهبری، اصفهان پیشتاز شود.

نماینده مردم اصفهان با دعوت از استاندار برای رسیدگی بیشتر به موانع تولید در اصفهان و بررسی مجدد ظرفیت‌ها، گفت: استاندار اصفهان باید نشان دهند در روزهای باقی مانده عمر کاری دولت نواقص قبلی را جبران و یا در راستای آن قدم برمی‌دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد