تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1396 - 13:46
کد خبر : 10376

“رئیس جمهور” به وعده‌های انتخاباتی عمل کند

“رئیس جمهور” به وعده‌های انتخاباتی عمل کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار با بیان اینکه کسب‌ و کار عامل مهم موفقیت اقتصاد خانواده، استان و کشور است اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) بارها در آیات قرآن بر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار با بیان اینکه کسب‌ و کار عامل مهم موفقیت اقتصاد خانواده، استان و کشور است اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) بارها در آیات قرآن بر کسب روزی حلال و تلاش و کوشش تأکید فرموده است.

وی گفت: جسم انسان پر از انرژی است و اگر در راه کار و ورزش تخلیه نشود امکان دارد که در مسیر گناه تخلیه شود بنابراین باید فرهنگ کار و تلاش در زندگی و وجود فرزندان ترویج پیدا کند.

امام جمعه بیجار با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری تصریح کرد: معظم‌له در بیاناتشان به «معیشت مردم، تعامل گسترده و منطقی با دنیا و ایستادگی در مقابل سلطه‌گران» تأکید و خطاب به دولتمردان فرمودند که  همت خود را متوجه استقرار عدالت، جانب‌داری از محرومان و مستعضعفین، اجرای احکام اسلام ناب محمدی، وحدت، عزت ملی و توجه به توانمندی و ظرفیت‌های عظیم کشور کنید.

وی گفت: بعد از رای اعتماد گرفتن اعضای کابینه دولت دوازدهم و شروع فعالیت آنها انتظار رهبری و مردم از رئیس جمهور و کابینه‌ای مشخص شده "تحقق وعده‌ها، خدمت به مردم، مرزبندی فتنه‌گران، برطرف کردن مشکل رکود، بیکاری و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی" است.

مرادی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب افزود: مسئولان به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط توجه کنند چرا که با احیای آنها اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

شیعه و سنی با حفظ "وحدت و یکدلی" در برابر تفرقه‌افکنان ایستادگی کنند

 ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیواندره با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات این قشر زحمت‌کش اظهار داشت: خبرنگاران در راستای انعکاس اخبار صحیح بر اساس واقعیت‌ها تلاش کنند و در اطلاع‌رسانی به مردم تعهدات خود را به درستی انجام دهند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به فریضه حج گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب اگر قرار است برای دیدن بازار به حج برویم اینجا هم بازار بهتر است اما هدف زیارت مکه و مدینه است.

امام جمعه دیواندره تصریح کرد: امروزه به دلیل گرایش‌های شیطانی، حرکت مردم به سمت گناه بیشتر و بر تعداد آنها افزوده شده اما باید مسلمانان در برابر افرادی که هدف آنها ایجاد اختلاف و تفرقه است مقابله کنند.

وی با اشاره به فرموده خداوند گفت: اگر انسان‌ها مواظب نباشد پشت سر هم گناه می‌کنند چرا که همیشه شیطان بر سر راه آنان وجود دارد بنابراین باید هوشیار باشند.

ماموستا خالدی افزود: افرادهایی که دروغ می‌گویند، زکات شرعی نمی‌دهند و گناه می‌کنند به جهنم می‌روند و قطعاً به‌سزای اعمال خود می‌رسند.

وی خطاب به مسلمانان اظهار کرد: تذکرات قرآنی و احادیث به این دلیل است که در دنیا تکلیف خود را بدانیم چرا که این دنیا زودگذر و موقتی بوده و ماندنی نیست.

رحمت خداوند نسبت به مخلوقات "وسیع و نامحدود" است

ماموستا عبدالله حیدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بانه با بیان اینکه عالمان دینی گذشته تکلیف مسلمانان را در موارد اعتقادی و فقهی مشخص کرده‌اند  اظهار داشت: بهتر است عالمان دینی به‌جای تفسیر به رأی که بیشتر  از روی ناآگاهی بوده به‌نظر عالمان توجه کنند.

وی گفت: متأسفانه در طول تاریخ کفار و عالمان نا‌آگاه دین را مورد هجوم قرار داده‌اند اما اگر روشنگری عالمان دینی و مجاهدت‌های مسلمانان نبود امروزه چیزی به نام دین باقی نمانده بود.

امام جمعه بانه شبهه در مورد وجود عذاب قبر، لزوم تلقین و سوال و جواب در عالم قبر را از جمله این موارد برشمرد و با استناد به احادیث و آیات قرآن تصریح کرد: همه این موارد مسلماً وجود دارد همچنان که عالمان گذشته نیز این را تأیید فرموده‌اند.

وی عالمان دینی را حافظان اصلی دین دانست و گفت: باید امروزه عالمان دینی نیز با دوری از هر گونه تفسیر به رأی ادامه دهنده راه آنان باشند.

ماموستا حیدری رحمت خداوند نسبت به مخلوقات را وسیع و نامحدود بیان کرد و افزود: مسلمانان نباید هرگز از لطف و رحمت حق تعالی ناامید شوند.

وی اظهار کرد: ناامیدی از رحمت خداوند گناهی بس بزرگ است بنابراین مسلمانان نباید تحت هیچ شرایطی از بخشش و کرم پروردگار ناامید شوند.

نیروی انتظامی نسبت به جمع‌آوری معتادین آرامگاه قدیم دهگلان تلاش کنند

ماموستا یدالله محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهگلان با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات این قشر زحمت‌کش اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار جامعه، چشم بینا و گوش شنوای مردم، همراه و همگام مسئولان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان دهگلان گفت: درخواست ما این است که نسبت به جمع‌آوری افراد معتاد در آرامگاه قدیم شهر دهگلان تلاش و اقدام کنند و اجازه ندهند آرامگاه این شهر به مکان معتادان تبدیل شود.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: باید فردی که اقدام به تزریق مستقیم سَم به داخل چاه‌های آب کشاورزی این شهرستان می‌کرد دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شود.

وی خطاب به پلیس راهور شهرستان گفت: کسانی که با موتورسیکلت در سطح شهر ایجاد مزاحمت می‌کنند به شدت برخورد شود.

ماموستا محمدی از تصویب کارخانه فولاد زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد و افزود: با احداث این کارخانه ۲ هزار نیرو جذب و به‌کارگیری می‌شوند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود از بانک‌های شهرستان خواست تا در پرداخت تسهیلات ازدواج با زوجین جوان همکاری داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد