تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 14:20
کد خبر : 103661

بازگشت ۸۰ درصد مسافران نوروزی به شهرهایشان

بازگشت ۸۰ درصد مسافران نوروزی به شهرهایشان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: ابتدا تشکر می‌کنم از افرادی که به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا احترام گذاشتند و در ایام تعطیلات به سفر نرفتند. در ادامه اعلام می‌کنم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: ابتدا تشکر می‌کنم از افرادی که به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا احترام گذاشتند و در ایام تعطیلات به سفر نرفتند. در ادامه اعلام می‌کنم که متأسفانه با افزایش ترددهای جاده‌ای در تعطیلات نوروز نسبت به سال ۹۹ مواجه بوده‌ایم.

وی ادامه داد: سفرهای نوروزی نسبت به سال ۹۸، ۲۴ درصد کاهش داشته است و تا ساعت ۲۴ شب گذشته ۸۰ درصد مسافران به شهرهای مبدأ خود برگشته‌اند و ۲۰ درصد دیگر هم در حال برگشت هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: محور اصفهان – تهران شلوغ‌ترین محور است به ویژه در محدوده قم به تهران. همچنین محور خراسان‌رضوی به تهران و چهار محور شمالی به ویژه چالوس و هراز، از دیگر محورهای شلوغ هستند.

هادیانفر گفت: هم‌اکنون تردد در تمامی محورها روان است و حادثه خاصی نداشتیم اما طبیعی است که در ساعات پایانی روز ترددها افزایش پیدا می‌کند و به همین منظور به رانندگان توصیه می‌شود از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد