تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 10:16
کد خبر : 103232

تثبیت ۱۲ هزار شغل با ورود دستگاه قضایی یزد در سال جهش تولید

تثبیت ۱۲ هزار شغل با ورود دستگاه قضایی یزد در سال جهش تولید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال گذشته بر مسائل اقتصادی و معیشت مردم اظهار کرد: در سالی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال گذشته بر مسائل اقتصادی و معیشت مردم اظهار کرد: در سالی که گذشت دستگاه قضایی استان در حوزه حمایت از اشتغال و تولید اهتمام ویژه‌ای داشت.

وی افزود: با برگزاری مستمر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و بازدیدهای میدانی بیش از ۱۲ هزار شغل در سال گذشته در استان ایجاد و یا تثبیت شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به برگزاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تصریح کرد: دستگاه قضایی استان جهت تحقق شعار سال و رفع موانع تولید تمام قد در میدان در کنار سایر دستگاه های متولی این حوزه قرار دارد.

دهشیری اضافه کرد: در همین راستا برگزاری نشست با حضور مدیران و سرآمدان حوزه صنعت و اقتصاد جهت شناسایی مشکلات و رفع موانع تولید در دستور کار دستگاه قضا استان در سال جدید قرار دارد.

وی با اشاره به کاهش محسوس پرونده ها در شعب تحقیق و داوری گفت:  افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها در دستور کار دستگاه قضا استان قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: اجرای کامل سند تحول قوه قضاییه از اولویت های دستگاه قضا استان در سال جاری خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد