تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 9:02
کد خبر : 103212

کشور به مدیران شجاعی نظیر سردار سلیمانی نیازمند است

کشور به مدیران شجاعی نظیر سردار سلیمانی نیازمند است

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به پیشرفت روزافزون کشور و نیازهای نو به نوی جامعه مدیریت لایه‌های اجرایی در سطوح میانی و بالا باید از نظر شاخص عملکردی ارتقا یابد. نماینده مردم بابل با اشاره به پیشرفتهای چشمگیر انقلاب در عرصه‌های عمرانی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی افزود: اکنون

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به پیشرفت روزافزون کشور و نیازهای نو به نوی جامعه مدیریت لایه‌های اجرایی در سطوح میانی و بالا باید از نظر شاخص عملکردی ارتقا یابد.

نماینده مردم بابل با اشاره به پیشرفتهای چشمگیر انقلاب در عرصه‌های عمرانی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی افزود: اکنون مهمترین چالش ملی معضلات اقتصادی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر ضرورت یافتن راه‌های عملی برون رفت از چالش‌های اساسی خاطر نشان کرد: مدیریت عرصه اقتصاد در سطوح مختلف نیازمند اراده‌های ایمانی و عزم قاطع و جسارت بالا است که این خصوصیات در خیل جوانان مؤمن ایرانی موج می‌زند.

کریمی فیروزجایی شهیدان عالی مقام و افتخار آفرینان دفاع مقدس را نماد غرور و مدیریت برجسته کشور دانست و افزود: مدیریت دفاع مقدس با پرورش سرو قامتانی چون شهید سلیمانی الگوی تمام عیار ملی و ایرانی است.

این مسئول پارلمانی گفت: امروز کشور بیش از هر زمانی به مدیرانی شجاع، متعهد و با انگیزه مانند سردار سلیمانی نیاز دارد.

عضو خانه ملت با تاکید بر اهمیت توجه به مؤلفه‌های پیشرفت و اقتدار ملی افزود: تأمین نیازهای آینده کشور مدیرانی در تراز انقلاب و سرآمد ملی می‌خواهد.

این نماینده مجلس با تجلیل از مجاهدت خاموش مجاهدان عرصه‌های سلامت، امنیت و حوزه اقتدار کشور افزود: تابلوی ایثار و مقاومت نمادهای پیشرفت و بالندگی در کشور همچنان باید پرنور جلوه گر باشد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف در نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف تعالی بخش انقلاب مسئولیت کلیدی دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: افزایش کارآمدی نظام در حوزه‌های گوناگون بویژه عرصه‌های خدمات رسان رسالت خطیر مسئولان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد