تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1400 - 12:15
کد خبر : 103042

۱۰ میلیارد ریال اعتبار ساماندهی فاز دوم بلاد شاپور تخصیص یافت

۱۰ میلیارد ریال اعتبار ساماندهی فاز دوم بلاد شاپور تخصیص یافت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، مجید صفایی افزود: رأی ساماندهی فاز دوم بلاد شاپور از طریق مناقصه عمومی پیمانکار مشخص شده و در چند روز آینده عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود. صفایی تصریح کرد: در این پروژه محوطه‌سازی مسجد مورک، نصب تأسیسات محوطه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، مجید صفایی افزود: رأی ساماندهی فاز دوم بلاد شاپور از طریق مناقصه عمومی پیمانکار مشخص شده و در چند روز آینده عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

صفایی تصریح کرد: در این پروژه محوطه‌سازی مسجد مورک، نصب تأسیسات محوطه تاریخی مسجد، ساماندهی معبر قدیم که از دروازه به سمت کاروانسرای و ضلع شرقی‌است، ساماندهی چهار سوق بازار و خانه عالم در بافت‌تاریخی دهدشت انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین یکی از منازل مسکونی بافت که قابلیت بهره‌برداری دارد، مرمت آن در فاز دوم ساماندهی بلادشاپور آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: در سال گذشته نیز شش میلیارد ریال برای انجام اقدامات ساماندهی بافت تاریخی دهدشت به کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

صفایی افزود: قسمت‌های تخریب شده کاروانسرا، حجره‌های امام‌زاده جابر (ع) و بنای‌تاریخی مسجد مورک مرمت شد.

صفایی تصریح کرد: خوشبختانه کارهای بزرگی برای ساماندهی بافت تاریخی دهدشت انجام شده و می‌توان گفت این شهر تاریخی جان دوباره گرفته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد