تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1400 - 11:03
کد خبر : 102737

توجه به تولید و رفع موانع آن موجب تقویت اقتصاد داخلی می‌شود

توجه به تولید و رفع موانع آن موجب تقویت اقتصاد داخلی می‌شود

مهدی عیسی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال خط کار و محور حرکت مسوولان را مشخص می کنند که رهنمودهای ایشان باید به عنوان چراغ راهی برای همه قرار گیرد. وی‌ با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با تیزبینی و درک صحیح از

مهدی عیسی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال خط کار و محور حرکت مسوولان را مشخص می کنند که رهنمودهای ایشان باید به عنوان چراغ راهی برای همه قرار گیرد.

وی‌ با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با تیزبینی و درک صحیح از شرایط کشور نامگذاری سال را طراحی می‌کنند. افزود: ایشان با این دغدغه‌های خویش، مسوولان را به تلاش بیشتر برای رفاه و آسایش مردم هدایت می کنند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقوله تولید در شعار سال‌های گذشته براساس تاکید رهبر معظم انقلاب، بخوبی اجرایی و عملیاتی نشده است، گفت: بعد از توصیه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری، مسوولان دفاعی و نظامی کشور به توصیه های ایشان عمل کردند به طوری که در عرصه‌های تسلیحاتی و دفاعی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و متخصصان بومی به پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها دست یافته و به خوبی شاهد شکوفایی این صنعت در کشور هستیم.

عیسی‌زاده با بیان اینکه باید به اقتصاد نیز به این اندازه و حتی بیشتر از آن توجه شود، اظهار داشت: برخی مشکلات نظیر بیکاری یا تورم‌ در توجه به تولید و رفع موانع آن حل می‌شود که از سوی مسوولان مورد غفلت واقع شده است.

وی افزود: اگر در امر تولید در کشور مشکلی وجود دارد بدون شک نتیجه عدم توجه به عمق پیام‌های مقام معظم رهبری در سال های اخیر است که باید مسوولان به آن توجه کرده و این تدابیر را  اجرایی کنند.

عیسی زاده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به عنوان حکیم عادل و دانا و راهگشا، افق های دور دست را می بینند از اینرو همه مسوولان با دقت به بیانات ایشان، باید وظایف خود را استخراج کرده و برای خودشان دستور عملیاتی تعریف کنند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسوولان وظیفه دارند در راستای تحقق شعار “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” مسیر را هموار کرده و جوانانی را که با اندک بودجه‌ای به دنبال کارآفرینی و اشتغال هستند به سوی تولید هدایت و با بهانه‌های مختلف و مانع تراشی، آنها را دلسرد و پشیمان نکنند.

عیسی‌زاده همچنین با تاکید بر اینکه باید از کارآفرینان پشتیبانی و حمایت کرده و موانع را از مسیر تولید آنها از میان بردارند گفت: باید با حمایت از کسانی هم که امروز در عرصه تولید فعالیت دارند زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نیز به نقش خود در هموار کردن مسیر تولید عمل می کند، افزود: نمایندگان مجلس در این مسیر با برنامه‌ریزی در راستای رفع قوانین و مقررات دست و پاگیر و مزاحم تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید به کار خواهند گرفت.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، رهبر معظم انقلاب درپیام نوروزی خود شعار سال ۱۴۰۰ را سال “تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها” نامگذاری کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد