تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1400 - 16:24
کد خبر : 102200

راهکارهای تحقق شعار سال در کشور فراهم است

راهکارهای تحقق شعار سال در کشور فراهم است

حجت الاسلام والمسلمین محمدعبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: همه باید برای تحقق شعار سال احساس مسوولیت کنند و از ظرفیت های موجود برای این موضوع استفاده نمایند. وی تصریح کرد: مسوولان عالی رتبه باید شرایط را به درستی بررسی و با مانع زدایی از فرآیند تولید و خدمات

حجت الاسلام والمسلمین محمدعبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: همه باید برای تحقق شعار سال احساس مسوولیت کنند و از ظرفیت های موجود برای این موضوع استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: مسوولان عالی رتبه باید شرایط را به درستی بررسی و با مانع زدایی از فرآیند تولید و خدمات و اشتغال در کشور و پشتیبانی از اشتغال موجود، راه پیشرفت و اقتدار ملی را همواره تر از قبل نمایند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز داشت: کشور ایران در سالهای اخیر با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان رشد اقتصادی داشته و هم اکنون جایگاه کشور در اقتصاد جهانی، یک جایگاه مهم و تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: مسوولان در همه رده های سنی باید نقش مهم ایران در اقتصاد جهانی را درک کنند و اقتصاد داخلی‌مان را با جهش تولید و مانع زدایی از تولید در مسیر توسعه قرار دهند.

امام جمعه بندرعباس نقش هرمزگان در توسعه اقتصادی کشور را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: باید نقش مردم و اقتصاد محلی مردم منطقه در رشد همه‌ جانبه کشور مورد توجه جدی قرار گیرد.

عبادی زاده با اشاره به اهمیت باورهای دینی و نقش باور داشتن به فرهنگ انتظار در رشد یک جامعه اسلامی، گفت: ما به عنوان جامعه‌ای که به این امر باور داریم، باید بیش از پیش تلاش کرده و جهت سعادت دنیوی و اخروی گام برداریم.

وی با گرامیداشت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی موعود (عج) تصریح کرد: فرهنگ انتظار در وجود خویش ایمان و مقاومت و اقتدار برای جامعه اسلامی می‌آفریند و ملت‌های باورمند به ظهور هرگز انگیزه و امید خویش را برای آینده‌ای روشن از دست نمی‌دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد