تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1396 - 20:42
کد خبر : 13922

خبرنگاران ترویج  دهنده شعائر مذهبی

خبرنگاران ترویج  دهنده شعائر مذهبی

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید یوسف موسوی شیخ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه، امر به معروف و و نهی از منکر را یکی از فرایض مهم دینی دانست و افزود: ترویج شعائر مذهبی بسیاری از ناهنجاری ها و

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید یوسف موسوی شیخ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه، امر به معروف و و نهی از منکر را یکی از فرایض مهم دینی دانست و افزود: ترویج شعائر مذهبی بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات را کاهش می دهد و خبرنگاران می توانند طلایه داران امر به معروف در جامعه باشند.

وی دعوت همگانی به خوبی ها در جامعه را یکی از رسالت های خبرنگاران دانست و افزود: امید و سرزندگی در جامعه توسط رسانه ها تقویت می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه ترویج بن مایه حرکت فرهنگی امام حسین (ع) را از وظایف خبرنگاران دانست و گفت: مفهوم فرهنگی و دینی قیام حسینی در طول بیش از  هزار و ۴۰۰ سال همچنان پویا است.

موسوی شیخ با بیان اینکه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در اولویت فعالیت های رسانه ای و فرهنگی قرار بگیرد، افزود: کار معروف از فعالیت های فرهنگی است که باید در جامعه مورد توجه باشد.

وی به لزوم تعامل ادارات و نهاد ها با رسانه ها اشاره کرد و افزود: رسانه ها نقش مهمی در جهت دهی ها در جامعه دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد