تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1400 - 11:00
کد خبر : 102098

نماز جمعه یاسوج امروز برگزار نمی ‌شود

نماز جمعه یاسوج امروز برگزار نمی ‌شود

حجت الاسلام سید جواد خاضع روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: چنین تصمیمی از سوی اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به گسترش روزافزون این بیماری و به ویژه کرونای جهش یافته (انگلیسی) گرفته شده است.  وی افزود: سلامت و

حجت الاسلام سید جواد خاضع روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: چنین تصمیمی از سوی اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به گسترش روزافزون این بیماری و به ویژه کرونای جهش یافته (انگلیسی) گرفته شده است. 

وی افزود: سلامت و جان قشرهای مختلف مردم برای مسؤولان ستاد نماز جمعه یاسوج از اهمیت خاصی برخوردار است. 

رییس ستاد نماز جمعه یاسوج بیان کرد: بر همین اساس مقرر شد به منظور حفظ سلامت و جان مردم آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه این هفته یاسوج برگزار نشود. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه هفته گذشته (۲۹ اسفندماه ۱۳۹۹) شهر یاسوج نیز به همین دلیل برگزار نشد. 

وی ابراز داشت: درخواست می شود که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به ریشه کنی بیماری کرونا توصیه ‌های بهداشتی را به طور کامل و بیش از پیش رعایت کنند. 

حجت الاسلام خاضع گفت: امید است در سال جدید بیماری کرونا از کهگیلویه و بویراحمد و دیگر نقاط کشور و جهان رخت بربسته و آیین های مذهبی از جمله نماز جمعه و جماعات، مجالس دعا و مناسک دسته جمعی نیز همچون گذشته به طور گسترده و پرشور در تمامی مناطق ایران اسلامی از جمله این استان برگزار شود.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد