تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 11:27
کد خبر : 101633

مسؤولان دست از شرطی کردن اقتصاد بردارند

مسؤولان دست از شرطی کردن اقتصاد بردارند

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه در تبیین نامگذاری سال به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها اظهار داشت: در پنج سال اخیر رهبر معظم انقلاب مکرر مسئله تولید و اشتغال را در شعار سال جای داده‌ و مورد تأکید قرار می‌دهند. امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: این رویکرد نشان می‌دهد تولید و

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه در تبیین نامگذاری سال به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها اظهار داشت: در پنج سال اخیر رهبر معظم انقلاب مکرر مسئله تولید و اشتغال را در شعار سال جای داده‌ و مورد تأکید قرار می‌دهند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: این رویکرد نشان می‌دهد تولید و اشتغال به عنوان مهمترین مسائل کشور باید مد نظر مسؤولان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: نکته مهم در شعار سال اهمیت مسئله تولید به عنوان شاه کلید رفع مشکلات و تحقق اهداف اقتصادی است یعنی رفاه، اشتغال، کنترل تورم، رفع فقر و محرومیت و تبعیض با تولید حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه خنثی سازی تحریم‌ها، اقتدار اقتصادی امنیتی و نظامی ما با تولید محقق می‌شود، گفت: از مهمترین مقدمات شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی تولید است.

وی، ساختار غلط مقررات و فرهنگ اقتصادی ناصحیح حاکم بر کشور را از موانع پشتیبانی از تولید و پیشرفت دانست و افزود: شعار تولید محقق نخواهد شد مگر با فرهنگ کار و اشتغال.

وحدانی‌فر گفت: مردم به این باور برسند که کار فقط پشت میزی نیست مسوولان هم دست از شرطی کردن اقتصاد بردارند اقتصاد را به برجام و به غرب گره زدن از موانع تولید است.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه اعتماد به جوانان، اقتصاد درون زا و اعتماد به ظرفیت داخل را از شروط رونق تولید برشمرد و افزود: تا زمانی که مشکلات را به برجام گره می‌زنند و منتظرند غرب برای ما مشکل حل کند اقتصاد نمی‌چرخد.

وی، چرخ اقتصاد را وابسته به رونق تولید دانست و گفت: مسؤولان اجرایی برنامه‌ریزی مجلس پشتیبانی و قوه قضائیه موانع را بردارد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد