تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 7:38
کد خبر : 101559

برگزاری جشن طلوع حضرت علی اکبر (ع) در حرم حضرت معصومه(س)

برگزاری جشن طلوع حضرت علی اکبر (ع) در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مراسم های جشن این مناسبت بعد از نماز مغرب و عشاء روز چهارشنبه، چهارم فروردین ماه ۱۴۰۰ و همزمان با شب میلاد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی محمدی و مداحی حسن حیدرزاده آغاز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مراسم های جشن این مناسبت بعد از نماز مغرب و عشاء روز چهارشنبه، چهارم فروردین ماه ۱۴۰۰ و همزمان با شب میلاد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی محمدی و مداحی حسن حیدرزاده آغاز می شود.

همچنین این مراسم در ظهر سالروز ولادت مصادف با پنج شنبه پنجم فروردین ماه با مدیحه سرایی علی اکبر حائری و سید مهدی موسوی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر ادامه می یابد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و مداحی سید جواد میرجعفری در شام سالروز ولادت و پس از نماز مغرب و عشاء بخش پایانی جشن سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) خواهد بود، ضمن آن که سیدجواد میرجعفری پس از مدیحه سرایی، دعای کمیل را نیز زمزمه خواهد کرد.

این مراسم ها به صورت زنده از شبکه مجازی آستان مقدس حضرت کریمه اهل بیت (س) پخش خواهد شد.

در عین حال اجرای سرود، تواشیح، برگزاری مسابقه و همچنین اهدای متبرّکات فاطمی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بخش دیگری از مراسم پاسداشت روز جوان در آستان مقدس فاطمی خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد