تاریخ انتشار : دوشنبه 2 فروردین 1400 - 22:51
کد خبر : 101353

برداشتن موانع اقتصادی نیازمند هم‌افزایی در قوای سه گانه است

برداشتن موانع اقتصادی نیازمند هم‌افزایی در قوای سه گانه است

ابراهیم رضایی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این ارتباط مجلس وظیفه دارد با قانون‌گذاری به دولت در پشتیبانی و رفع موانع تولید کمک کند و قوه قضائیه و دیگر ساختارهای حاکمیتی نیز می‌توانند به دولت در این مساله یاری رسانند. وی بیان کرد: به عنوان نمایندگان مردم در قوه مقننه همه همت

ابراهیم رضایی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این ارتباط مجلس وظیفه دارد با قانون‌گذاری به دولت در پشتیبانی و رفع موانع تولید کمک کند و قوه قضائیه و دیگر ساختارهای حاکمیتی نیز می‌توانند به دولت در این مساله یاری رسانند.

وی بیان کرد: به عنوان نمایندگان مردم در قوه مقننه همه همت خود را در کمک به تولید گذاشته و خواهیم گذاشت و هر جا که نیاز به تصویب طرح یا لایحه‌ای در حمایت از تولید باشد به طور قطع در اولویت قرار می‌گیرد.

 رضایی اضافه کرد: اگر نتوانیم اقتصاد قوی و توانمندی داشته باشیم به طور قطع در حوزه‌های دیگر هم با چالش‌های اساسی روبرو می‌شویم به همین دلیل اقتصاد و تولید بنیان قوی شدن هر کشور است.

نماینده دشتستان یادآورشد: علت اینکه رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها بر اقتصاد و تولید بسیار تاکید دارند، این است که محور توطئه‌های دشمن در این راستا قرار گرفته است و به نوعی اولین علت نام‌گذاری سال‌ها در حوزه اقتصاد و تولید به خاطر وجود جنگ اقتصادی از طرف دشمن است.

وی تاکید کرد: کارشناسان معتقدند بسیاری از مشکلات کنونی تولید خود ساخته و داخلی است و تا این موانع برطرف نشوند اقتصاد نیز سامان نخواهد یافت.

رضایی ادامه داد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند “ما توانایی‌های بالقوه‌ای برای ارتقا به یک اقتصاد فرامنطقه‌ای و جهانی داریم” برهمین اساس اگر شعار سال جدی بگیریم از حوزه تولید پشتیبانی و موانع برداشته شود می‌توان به چشم‌انداز اقتصاد کشور نگاه خوش‌بینانه داشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری و تاکید کردند: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع کامل موانع محقق شود.

معظم‌له تاکید کردند: تحقق جهش تولید هم تأثیرات عمیق اقتصادی در کشور از جمله در مساله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به‌نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین‌کننده امنیت ملی است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد