تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فروردین 1400 - 10:06
کد خبر : 100967

نماینده مجلس: تحقق شعار امسال در گرو حذف قوانین دست و پاگیر است

نماینده مجلس: تحقق شعار امسال در گرو حذف قوانین دست و پاگیر است

رحمت‌الله فیروزی پوربادی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: همه ارکان اجرایی و قضایی کشور وظیفه دارند بستر رونق و جهش تولید را با فراهم کردن همه ابزارها و امکانات لازم در همه بخش‌ها از جمله تجهیزات‌ و تسهیلات برای صاحبان صنعت، کشاورزی و

رحمت‌الله فیروزی پوربادی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: همه ارکان اجرایی و قضایی کشور وظیفه دارند بستر رونق و جهش تولید را با فراهم کردن همه ابزارها و امکانات لازم در همه بخش‌ها از جمله تجهیزات‌ و تسهیلات برای صاحبان صنعت، کشاورزی و صنایع دستی مهیا کنند.

وی با تاکید بر لزوم برداشته شدن محدودیت‌ها و موانع تولید، ادامه داد: مجلس برای اجرای این‌ مهم هم‌ وظیفه نظارتی بر عهده دارد و اگر جای خالی قانونی وجود دارد با مصوبات مورد نیاز به جهش و رونق تولید کمک‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: با تدابیر خوب دولت، همیاری، وحدت و انسجام مردم موانع سر راه سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۰ رفع و شعارهای نوروزی رهبری در سال‌های اخیر از جمله اقتصاد مقاومتی، جهش و رونق تولید تحقق ببخشیده شود.

وی یادآور شد: سال ۱۳۹۹ برای مردم و مسوولان کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹، محدودیت‌ها، تورم و گرانی دشوار و پرمشقت بود و امسال در راستای توسعه، پیشرفت و عمران حوزه انتخابیه و از بین بردن مشکلات و نارضایتی‌ها تلاش می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری و تاکید کردند: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع به طور محقق شود.

ایشان افزودند: تحقق جهش تولید هم تأثیرات عمیق اقتصادی در کشور از جمله در مساله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به‌نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین‌کننده امنیت ملی است.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد