تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 17:37
کد خبر : 100538

تلاش برای پرداخت معوقات کارگران شرکت فرنخ و مه نخ

تلاش برای پرداخت معوقات کارگران شرکت فرنخ و مه نخ

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر هدایت اله جمالی پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: سال ۹۹ سالی بود که دشمن تمام توان خود را برای شکست ملت ایران به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر هدایت اله جمالی پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: سال ۹۹ سالی بود که دشمن تمام توان خود را برای شکست ملت ایران به میدان آورد امادر مقابل آن دولت نیز تمام توان خود را صرف خدمت رسانی کرد.

وی افزود: تلاش دشمن در سال ۹۹ برای زمین گیر کردن ملت ایران از طرق مختلف اعم از ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، تخریب سرمایه‌های اجتماعی وهمچنین ابزار اقتصادی با هوشیاری مردم خوب کشورمان و همچنین تلاش مدیران نظام شکست خورد.

استاندار قزوین با بیان اینکه در استان نیز تلاش های زیادی برای رفع مشکلات توسط مدیران و مسئولین استانی صورت گرفت عنوان کرد: تغییر جایگاه بودجه استان قزوین در سطح کشور و همچنین تکمیل پروژه هایی همچون آزادراه غدیر و سد نهب از جمله اقدامات خوبی بود که در نبود بودجه در استان به انتها رسید.

وی با اشاره به وضعیت سد بالاخانلو تأکید کرد: این سد نیز در صورت تحقق اعتبارات در تیرماه افتتاح خواهد شد تا دولت به تعهدات خود عمل کرده باشد.

جمالی‌پور با اشاره به مشکلات گوشت مرغ در استان نیز عنوان کرد: پیش از این میزان گوشت مرغ مورد نیاز استان بین ۵۰ تا ۷۰ تن بود اما امروز بالغ بر ۱۹۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می شود.

وی تأکید کرد: قیمت گوشت مرغ در استان‌های همجوار حدود ۱۵ هزارتومان بیشتر از قزوین است و همین نیز باعث شده بود بخشی از مرغ تولیدی در استان به استان‌های همجوارمنتقل شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: در همین راستا تلاش شد تا از خروج مرغ و تخم مرغ در استان جلوگیری شده و با سیستم دلالی در بازار مرغ و تخم مرغ هم به شدت برخورد شود.

وی در پایان با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی نیز پیگیری شده و در صدد رفع آن هستیم عنوان کرد: متاسفانه مشکل معوقات کارگران شرکت فرنخ و مه نخ همچنان باقیست اما تلاش داریم با کمک ستاد اقتصاد مقاومتی مطالبات این کارگران را ظرف یک تا دو روز آینده پرداخت کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد