تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 - 10:05
کد خبر : 99457

چند مدیر اصلی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به جرم اختلاس دستگیر شدند!

چند مدیر اصلی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به جرم اختلاس دستگیر شدند!

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد ده‌ده‌جانی، سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی برخی سوء‌ جریانات مالی محرز و چند مدیر دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی دستگیر شدند. ده‌ده‌جانی تصریح کرد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد ده‌ده‌جانی، سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی برخی سوء‌ جریانات مالی محرز و چند مدیر دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی دستگیر شدند.

ده‌ده‌جانی تصریح کرد: این سوء جریانات مالی در بحث خرید‌های کرونایی کشف و متهمان شناسایی شده و به اتهام تبانی در انجام معاملات دولتی، اختلاس و تضییع اموال و وجوه دولتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی بیان کرد: ارزش ریالی این اختلاس و تضییع اموال، نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال بوده و گزارشات تعقیب اداری و کیفری تهیه و تقدیم مراجع قضایی شد.

وی در ادامه گفت: لازم به ذکر است مبارزه با فساد اراده قطعی سازمان بازرسی کل کشور بوده و در این مسیر هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد