تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 12:20
کد خبر : 99259

تلاش دشمن مایوس کردن مردم نسبت به نظام است/عدم ثبت نام مردم در کاندیداتوری شورای شهر نگران کننده است

تلاش دشمن مایوس کردن مردم نسبت به نظام است/عدم ثبت نام مردم در کاندیداتوری شورای شهر نگران کننده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا بعدازظهر امروز در نشست جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی امر مهمی است و در هر زمانی اطلاع رسانی عملکردها به مردم اهمیت ویژه‌ای دارد. وی افزود:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا بعدازظهر امروز در نشست جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی امر مهمی است و در هر زمانی اطلاع رسانی عملکردها به مردم اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان کشور بر طبل ناامیدی می‌کوبند و درصددند مردم را از نظام ناامید و مایوس از نظام جمهوری اسلامی کنند باید از عملکرد نظام در سراسر کشور دفاع کرد.

وی برخی از نقدها را تهمت دانست و گفت: تهمت موجب بدبینی مردم نسبت به مسئولان نظام می‌شود.

وی اعلام کرد: رسانه‌های مختلف در خارج کشور می‌خواهند مسوولان نظام را ناسالم جلوه دهند و برخی سایت‌های داخلی نیز بی‌توجه به مسائل داخلی و تلاش‌های انجام شده، تهمت می‌زنند و باید دادگستری در این حوزه ورود کند و مانع فعالیت توهین آمیز این سایت‌ها شود.

استاندار کردستان عدم ثبت نام و استقبال مردم در کاندیدانوری‌های شورای شهر را یک نگرانی جدی دانست و گفت: همه ما مطیع امر مقام معظم رهبری و نظام اسلامی هستیم و باید مانع یاس و نگرانی مردم بود و به سلامت مردم توجه داشت.

مرادنیا اعلام کرد: صدا و سیما لازم است به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بپردازد و در ساخت و تولید برنامه‌های خود بر سلامت مردم و جامعه و همچنین دوری از تجمعات در شرایط فعلی توجه کند.

وی اضافه کرد: فعالیت ستاد امر به معروف ستودنی است و از تلاش همه مسوولان تقدیر کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد