تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 11:54
کد خبر : 99241

مجله‌های محراب، امین و کرامت منتشر شد

مجله‌های محراب، امین و کرامت منتشر شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران مجله‌های مجله‌های کرامت، امین و محراب جهت بهره برداری ائمه جماعات، هیئت امنا و خدام مساجد منتشر شد. در مجله محراب که ویژه ائمه جماعات طراحی و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران مجله‌های مجله‌های کرامت، امین و محراب جهت بهره برداری ائمه جماعات، هیئت امنا و خدام مساجد منتشر شد.

در مجله محراب که ویژه ائمه جماعات طراحی و تدوین شده بخش‌های سیاسی اجتماعی، معرفتی و خانواده قرار دارد که در بخش به طور مجزا به افزایش توان معرفتی و بصیرت افزایی، معرفی مساجد شاخص در عملیات محله محور مسجد پایه، نکات مهم در مدیریت مسجد، فقه اجتماعی و همینطور نگاه ویژه به خانواده پرداخته شده است.

در مجله امین که ویژه اعضا هیأت امنا مساجد طراحی و تدوین شده است بخش‌های ویژه مدیریتی اندیشه‌ورزی و پرونده‌های ویژه قرار دارد که در آنها امنا را با نحوه مدیریت مسجد در زمینه‌های مختلف علی‌الخصوص رسانه آشنا می‌کند.

در مجله کرامت که ویژه خدام مساجد طراحی و تدوین شده است نگاه ویژه‌ای به بحث کرونا در مساجد دارد و در این مجله توصیه‌های ویژه جهت رعایت بهداشت در مساجد شده است تا مساجد پاکیزه باشند و همیشه درب آن باز به روی نمازگزاران باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد