تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 11:51
کد خبر : 99238

فعالیت‌ ادارات به اطلاع مردم برسد/ لزوم دوری گزینی مسوولان از فعالیت‌های حزبی و جناحی

فعالیت‌ ادارات به اطلاع مردم برسد/ لزوم دوری گزینی مسوولان از فعالیت‌های حزبی و جناحی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله مرادی ظهر امروز در  ششمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تاکید بر لزوم دوری گزینی مسوولان از فعالیت حزبی و جناحی اظهار کرد: امروز عدم در نظر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله مرادی ظهر امروز در  ششمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تاکید بر لزوم دوری گزینی مسوولان از فعالیت حزبی و جناحی اظهار کرد: امروز عدم در نظر گرفتن منافع ملی بخاطر حرکت در مسیر احزاب و جریان‌های سیاسی که گاها منافع ملی را زیرپا می‌گذارند در جامعه در حال رشد است و گاهی احزاب و جریانات اقداماتی انجام می‌دهند که منافع ملی نظام زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در کردستان چیزی به نام دولت، حاکمیت و دستگاه نظامی و انتظامی و غیره معنا ندارد و مردم نظام جمهوری اسلامی را می‌شناسند، افزود: دولت جمهوری اسلامی در همه نهادها و ارگان‌ها که در حاکمیت وجود دارد، تجلی می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های زیادی در استان صورت می‌گیرد اما چون منافع حزب و جناح تامین نشده فعالیت‌ها را زیر سوال می‌‌بریم،  افزود: کمیته امداد یا سپاه در سال ۹۹ حدود یک‌هزار و ۴۰۰ واحد برای مستضعفان خانه‌سازی کرد که با همکاری مسکن و شهرسازی نیز تا سه هزار و ۶۰۰ مورد رشد می‌یابد اما باید همه مردم را در این زمینه مطلع کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: اگر عملکردهای اینچنینی را به اطلاع مردم برسانیم قطعا از کارهای انجام شده آگاه خواهند شد و حرکت عظیمی در راستای اهداف نظام اسلامی شکل خواهد گرفت.

الله مرادی اضافه کرد: باید زحمات و خدمات مجموعه ادارات و ارگان‌های دولتی و نهادهای حاکمیتی که قابل تقدیر است، رسانه‌ای شود و زحمات همه مجموعه‌ها در نظام اسلامی دیده شود.

وی با تقدیر از سپاه بیت‌المقدس در تهیه ویژه برنامه‌های اثرگذار در راستای اقدامات انجام شده تاکید کرد: این ویژه برنامه‌ها در صدا و سیما منعکس می‌شود و قطعا در جامعه اثرگذار است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: در شرایط فعلی تخریب‌ها به حدی بالاست که فعالیت و انگیزه کار از برخی افراد و مسئولان سلب می‌شود و مشکلات جامعه با مردم آسیب‌پذیری که در کردستان وحود دارد، قابل قبول نیست.

الله مرادی اعلام کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کردستان از موفق‌ترین سازمان‌ها در راستای تقویت فعالیت‌های قرآنی بوده و نبابد از این موارد چشم پوشی کرد.

وی با تقدیر از فعالیت صدا و سیما در انعکاس عملکرد و فعالیت‌ها بدون توجه به حزب و جناح‌ها تصریح کرد: در سال جدید باید دلها بیشتر به هم نزدیک شوند، عملکردها را به اطلاع مردم رساند و مردم را امیدوار کرد.

وی اضافه کرد: امسال با تمامی بانکها، شهرداران، فرماندهان نظامی و عقیدتی استان در راستای توجیه امر به معروف جلسه برگزار شده است.

الله مرادی در پایان از مسوولان درخواست کرد گفت: خودروهای اداری که دارای پلاک دولتی هستند و توسط مسوولان استفاده می‌شود در راستای اهداف کاری باشد و زمین‌هایی که توسط سودجویان و زمین خواران احاطه شده نیز مورد توجه قرار گیرد و افراد زمین‌خوار زیرنظر قرار گیرند و همچنین ‌ایجاد نشاط و شور اجتماعی در محلات فقیرنشین باید در سال جدبد مورد توجه قرار گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد