تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 18:51
کد خبر : 99060

مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا،  مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر این شرکت صبح یکشنبه ۲۴ اسفندماه با حضور سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان و مسئول امور ایثارگران این وزارتخانه و مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه برگزار شد. سردار قاسمی در ابتدای این مراسم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا،  مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر این شرکت صبح یکشنبه ۲۴ اسفندماه با حضور سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان و مسئول امور ایثارگران این وزارتخانه و مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه برگزار شد.

سردار قاسمی در ابتدای این مراسم ضمن اعلام حمایت وزیر ورزش و جوانان و معاونین این وزارتخانه در راستای رسیدگی به امور ایثارگران جامعه ورزش و جوانان و تشکر از مهندس کریمی بابت توجه به قشر خاص ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ۲۲ اسفند با فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیاد شهید تاسیس شد و این روز به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان به نام روز شهید نامگذاری گردید. وی افزود: روز گذشته مراسم بزرگداشتی بدین منظور با حضور خانواده ایثارگران جامعه ورزش و جوانان با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش، اوحدی معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار حاج علی فضلی و برخی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در آکادمی ملی المپیک برگزار و از ۲۵ فرزند شهید و ۲۵ جانباز دفاع مقدس تجلیل به عمل آوردیم. سردار قاسمی از تبدیل وضعیت ۶۲۸ نفر از کارکنان ایثارگر وزارت ورزش و جوانان به رسمی خبر داد و از حمایت های دکتر سلطانی فر به نیکی نام برد و تاکید کرد : وزیر ورزش و جوانان و معاونانشان دلسوزانه برای جامعه ایثارگری این وزارتخانه وقت گذاشتند و حامی سرسخت ایثارگران هستند که شایسته است از آنها تشکر کنم . مشاور وزیر ورزش و جوانان و مسئول امور ایثارگران این وزارتخانه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت عزتی که خدا به سردار داد، به هیچکس نداد. شهدا با خدا معامله کردند، نه با بنده ی خدا.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد