تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 18:13
کد خبر : 99055

بنیاد برکت ۷۰ مدرسه در همدان ساخته است

بنیاد برکت ۷۰ مدرسه در همدان ساخته است

  همدان- خبرنگار کیهان:مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان همدان از ساخت ۷۰ مدرسه از سوی بنیاد برکت در همدان خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ مدرسه تحویل داده شده و ۲۰ مدرسه در دست احداث است.محمدحسین مرادی گفت: مدارس برکت در مناطق محروم مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور و

  همدان- خبرنگار کیهان:
مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان همدان از ساخت ۷۰ مدرسه از سوی بنیاد برکت در همدان خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ مدرسه تحویل داده شده و ۲۰ مدرسه در دست احداث است.
محمدحسین مرادی گفت: مدارس برکت در مناطق محروم مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور و با رعایت استانداردها و الزامات آموزشی و ضوابط فنی و زیربنایی ساخت و پس از تکمیل به دانش‌آموزان این مناطق تحویل داده می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بنیاد برکت مسجدی در روستای نهران استان احداث کرده است افزود: این مسجد همزمان با آیین بهره‌برداری از ۱۰۰ مدرسه و ۳۵۰ مسجد بنیاد برکت در سراسر کشور افتتاح شد.
وی با بیان اینکه مسجد نهران با صد متر زیربنا با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت ساخت شده است عنوان کرد: نظارت بر اجرای این طرح برعهده اداره کل نوسازی مدارس است که پس از ساخت تحویل مردم روستای نهران شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد