تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 7:52
کد خبر : 98887

شهدای مرزی جزو مظلوم ترین شهدا هستند/ تکریم خانواده شهدا اولویت نیروی انتظامی است

شهدای مرزی جزو مظلوم ترین شهدا هستند/ تکریم خانواده شهدا اولویت نیروی انتظامی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ مراسم  گرامیداشت روز شهید با حضور سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، سعیداوحدی،رییس سازمان بنیاد شهید و حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز یکشنبه ۲۴ اسفند در هتل اسپیناس برگزار شد. سردار رحیمی در ابتدای این نشست ضمن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ مراسم  گرامیداشت روز شهید با حضور سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، سعیداوحدی،رییس سازمان بنیاد شهید و حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز یکشنبه ۲۴ اسفند در هتل اسپیناس برگزار شد.

سردار رحیمی در ابتدای این نشست ضمن عرض خیرمقدم به خانواده شهدا گفت: حضور تک تک شما را گرامی میدارم.

او افزود: ما به تاثیر از فرمانده مان بابد اولویت نخست ما خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد.خانواده های شهدا میدانند که از ابتدای سال تاکنون ۱۰ ها جلسه با خانواده شهدا،ایثارگران و جانبازان برگزار شده است. این افراد با ترویج فرهنگ ایثارگری سهم بزرگی را در نظام دارند.

به گفته او بعد از شهدایی که در سیاه چاله ها در زمان طاغوت بودند نیروی انتظامی بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است. ما شهید ظابط را تقدیم کرده ایم. شهید کریم پور و خانواده اش حافظ کل قرآن است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: شهدای مرزی جزو مظلوم ترین شهدا هستند. فرمانده انتظامی بزرگ در تمام مسیر در خدمت شهدا،خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران است.

اگر یک نفر ار خانواده شهدا به نیروی انتظامی مراجعه کند باید به این افراد خدمات رسانی شود. انقلاب ما با رهنمود های امام خامنه ای راهبری می شود و جایگاه خانواده شهدا در جمهوری اسلامی مشخص است. ما دایعه دار اسلامی هستیم که امام راحل به ما آموخت. نباید دنیا را به دو بخش ظالم و مظلوم تقسیم کرد بلکه ما به زیر بار سلطه نمیرویم و ظلم هم نمیکنیم.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد