تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 13:44
کد خبر : 98730

دسته‌گل تازه به آب داده به کارگیری شهرداران تازه منتصب سببی و نسبی/+ فیلم

دسته‌گل تازه به آب داده به کارگیری شهرداران تازه منتصب سببی و نسبی/+ فیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ از روز گذشته تا کنون تصاویری از خوانندگی یک زن جوان در یکی از سالن‌های مربوط به شهرداری تهران در صفحات مجازی منتشر شده است. در فیلم فوق تصاویری از زنی با حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ از روز گذشته تا کنون تصاویری از خوانندگی یک زن جوان در یکی از سالن‌های مربوط به شهرداری تهران در صفحات مجازی منتشر شده است.

در فیلم فوق تصاویری از زنی با حجاب نامتناسب و غیر متعارف که در حضور حضار مرد و زن در سالن شهربانوی منطقه ۱۳ شهرداری تهران به چشم می‌خورد.

تا کنون هیچ گونه واکنشی درباره انتشار کلیپ فوق و رفتار غیر اخلاقی خواننده زن بد حجاب، از طرف مسئولان شهرداری تهران مشاهده نشده است.

بدون تردید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باید با برگزار کنندگان این مراسم غیر مجاز برخوردی جدی داشته باشد و البته پیش از آن باید پاسخ مناسب و قانع کننده‌ای برای چرایی این قبیل سهل انگار‌یها و عدم نظارت کافی در این خصوص ارائه کنند.

بر اساس اخبار منتشر شده در سایر رسانه‌ها گفته می‌شود مراسم فوق در مجموعه کوثر سالن شهربانو شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شده است.

مرجع صدور مجوز برای کنسرت خوانندگان در کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تا کنون صدور مجوز برای خوانندگی زن در حضور مرد‌ها صادر نمی‌شد.

وقوع اتفاقات این چنینی که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران است در واقع نتیجه عدم تجربه کافی شهرداران تازه منتصب نصبی و سببی شهرداری تهران محسوب می‌شود.

مجتبی شکری شهردار فعلی منطقه ۱۳ دارای تحصیلات فوق لیسانی مهندسی معماری دانشگاه تهران است و پیش از انتصاب وی توسط پیروز حناچی شهردار پایتخت در بیست و پنجم آذر ماه سال جاری، در سمت شهردار در هیچ منطقه تهران سابقه کاری ندارد.

لازم به ذکر است که به استناد آیین نامه نظارت بر اجرای برنامه‌های صحنه‌ای موسیقی و نحوه صدور مجوز اجرا و تبلیغات مورخ ۱۳۷۹/۷/۷ که مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد است، صدور مجوز کنسرت خوانندگان را بر عهده این وزارتخانه نهاده است و سوال اینجاست که چه شخصی مجوز برگزاری کنسرت تک خوانی برای این خواننده زن را صادر کرده است.

خبرگزاری دانشجو آماده دریافت و انتشار جوابیه مسئولان شهرداری تهران جهت شفاف سازی افکار عمومی است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد