تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 9:55
کد خبر : 98428

ترویج ازدواج آسان از راه‌کارهای ایجاد نشاط اجتماعی است

ترویج ازدواج آسان از راه‌کارهای ایجاد نشاط اجتماعی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، سردار ضیاءالدین حزنی ظهر امروز در آئین اهدای ۳۵۵ سری جهیزیه به نیازمندان با اشاره به تکرار اقدامات خیرخواهانه در استان زنجان اظهار کرد: باید از بانیان این اقدامات تقدیر شود. فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، سردار ضیاءالدین حزنی ظهر امروز در آئین اهدای ۳۵۵ سری جهیزیه به نیازمندان با اشاره به تکرار اقدامات خیرخواهانه در استان زنجان اظهار کرد: باید از بانیان این اقدامات تقدیر شود.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بر لزوم توجه به مشکلات موجود در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: مشکلات مردم باید در بین مسؤولان توزیع شود.

وی راه‌اندازی ازدواج‌های آسان را از راه‌کارهای کمک به ایجاد شادی همگانی دانست و تصریح کرد: برای سال آینده باید در این حوزه برنامه‌ریزی انجام گیرد.

سردار حزنی با تقدیر از افرادی که به فکر مردم هستند، ادامه داد: جا دارد از این افراد و مسولان برای تلاش در راستای کاهش مشکلات مردم تقدیر شود که در بین این نهادها کمیته امداد، آستان قدس رضوی و موسسه خیریه حضرن رقیه (س) باید تقدیر و تشکر شود.

سردار جهانبخش فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان هم در این مراسم با تقدیر از حاضران افزود: این برنامه با همکاری خیران و مسؤولان عملیاتی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد