تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 8:01
کد خبر : 98378

جلوگیری از انتقال یک تن و ۷۹۰ کیلوگرم مواد افیونی از مسیر راین

جلوگیری از انتقال یک تن و ۷۹۰ کیلوگرم مواد افیونی از مسیر راین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند از طریق مسیرهای روستایی بخش راین یک محموله سنگین مواد مخدر را به سایر نقاط کشور منتقل کنند، گفت: نیروی انتظامی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند از طریق مسیرهای روستایی بخش راین یک محموله سنگین مواد مخدر را به سایر نقاط کشور منتقل کنند، گفت: نیروی انتظامی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی گسترده از این موضوع مطلع شد و فوری این مساله را در دستور کار قرار داد.

وی از کنترل مسیر تردد این قاچاقچیان توسط نیروی انتظامی خبر داد و افزود: بر این اساس مأموران نیروی انتظامی با مشاهده خودروی پژو ۴۰۵ راه پاک کن و نیسان حامل مواد مخدر به آنان دستور ایست دادند که در این هنگام راننده پژو اقدام به فرار از محل کرد.

سردار ناظری از تیراندازی سرنشینان نیسان به سمت مأموران نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در این شرایط پلیس بدون درنگ با قاچاقچیان درگیر شد و با آتش پر حجم آنها را زمین گیر و خودروی قاچاقچیان را متوقف کرد.

وی ادامه داد: در این هنگام قاچاقچیان با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند اما با همکاری سایر تیم‌های عملیاتی، این منطقه تحت کنترل قرار گرفت و خودروی پژو ۴۰۵ هم متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۲ قاچاقچی در این عملیات خبر داد و افزود: در تلاش برای دستگیری سایر قاچاقچیان متواری هستیم.

سردار ناظری بیان کرد: طی این عملیات یک تن و ۷۹۰ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی شامل یک تن و ۲۱۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۵۰۲ کیلو حشیش، ۷۱ کیلو و۵۰۰ گرم مرفین از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین از کشف یک تیغه سلاح در این عملیات خبر داد و بیان داشت: پرونده در این زمینه تشکیل شده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار ناظری از زخمی شدن یک نفر از مأموران نیروی انتظامی طی این عملیات خبر داد و گفت: یکی از کارکنان پلیس طی این عملیات از ناحیه زانو زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد که در حال حاضر حالش مساعد است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد