تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 16:24
کد خبر : 98314

دوران افول امریکا و دشمنان انقلاب فرا رسیده است

دوران افول امریکا و دشمنان انقلاب فرا رسیده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شامگاه دوشنبه روابط عمومی سپاه قم، غلامحسین غیب‌پرور در جمع پاسداران و بسیجیان و تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی استان قم، افزود: ما در دفاع از انقلاب اسلامی لحظه‌ای به خود تردید راه نداده‌ایم و در دریا، آسمان و زمین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شامگاه دوشنبه روابط عمومی سپاه قم، غلامحسین غیب‌پرور در جمع پاسداران و بسیجیان و تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی استان قم، افزود: ما در دفاع از انقلاب اسلامی لحظه‌ای به خود تردید راه نداده‌ایم و در دریا، آسمان و زمین و جای جای دفاع از انقلاب اسلامی حضوری پرقدرت داشته و داریم و آمریکایی‌ها باید بدانند که دوران افول آن‌ها فرا رسیده‌است.

وی با اشاره به وعده خداوند متعال در پیروزی جبهه حق، تاکید کرد : کسانی که در جبهه حق هستید، نترسید و محزون نشوید، شما در قله اوج ایستاده‌اید و برای غلبه بر جبهه باطل  یک شرط لازم است؛ اگر در پایبندی به اسلام و نظام اسلامی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی، مومن باشید، حتما پیروزی از آن شما خواهد بود.

غیب‌پرور با اشاره به  رزمایش‌های مشترک امنیتی کشور در سال ۹۹، بیان کرد: رزمایش مشترک امنیتی سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در سراسر کشور نمایش و تمرین ظرفیت‌ها و آمادگی‌ها برای دفاع از انقلاب و امنیت میهن اسلامی برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: پیام این رزمایش‌ها این است که ما دست از انقلاب اسلامی برنمی داریم؛ دشمنان، اراذل و اوباش و کسانی که در اندیشه باطل خود در پی اخلال در امنیت کشور هستند ، باید بدانند ماجراهای سال های ۸۸ و ۹۶ تکرار نخواهد شد.

وی تاکید کرد: دشمنان اگر بخواهند کوچکترین اقدامی کنند، به فضل الهی و به پشتوانه مردم بصیر، انقلابی و فهیم قاطعانه اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش جامعه خدشه‌دار شود.

فاز دوم طرح شهید سلیمانی اجرایی می‌شود

فرمانده عملیات قرارگاه شهید قاسم سلیمانی در قم نیز در این مراسم گفت: فاز دوم طرح شهید سلیمانی در قم اجرا می شود و در این فاز شاخصه‌ بیماریابی و ره‌گیری کرونا بسیار برجسته و مورد توجه قرار گرفته است.

سرهنگ امیر جعفری هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی را کنترل اپیدمی بیماری کرونا خواند و افزود: طرح شهید سلیمانی از بیستم آبان‌ماه سال‌جاری ابلاغ و از اول آذرماه به صورت محله محور در سطح شهرستان قم اجرا شد.

وی اضافه کرد: هدف این طرح در کل کشور کاهش مرگ و میر به میزان ۴۰ درصد، کاهش بستری به میزان ۵۰ درصد و افزایش ۹۰ درصدی حمایت از بیماران کرونایی بوده است که ظرف مدت اجرای آن به لطف خداوند توانستیم به کاهش چشمگیر ۸۰ درصدی مرگ و میر دست یابیم.

وی در ادامه گفت: حدود ۲۵ میلیون نفر در کل کشور تحت پوشش حمایتی قرار گرفته‌اند که به استناد آمار منتشر شده و بر اساس میزان ابتلا، بستری و مرگ و میر، استان قم جزو استان‌های انتهایی آمار سراسر کشور می‌باشد و این نشان‌دهنده توفیق بزرگی الهی و تلاش متولیان امر بخصوص کمیته‌های عملیاتی بوده است.

جعفری افزود: در فاز دوم طرح شهید سلیمانی، شناسایی، جداسازی و قرنطینه بیماران و در نهایت قطع زنجیره انسانی بیماری برجسته شده است و می‌توان با اجرای این فاز کم کم به سوی ریشه‌کن نمودن این ویروس پیش رفت.

وی اضافه کرد: بسیجیان در سطح محلات شهر قم تعداد ۹۲ کمیته عملیاتی محله و در شهر پردیسان تعداد سه کمیته عملیاتی و جمعا تعداد ۹۵ کمیته عملیاتی محله را تشکیل داده‌اند و در حال خدمت‌رسانی هستند که به فضل الهی آمار بسیار خوبی را در این زمینه به دست آورده‌ایم.

وی بیان کرد: تعداد افراد مبتلا به کرونا در ابتدای طرح شهید سلیمانی از آذرماه تاکنون و به عبارتی در بازه زمانی سه ماه و نیم تعداد ۷۸۴ فرد کرونا مثبت توسط مراکز سلامت به ما معرفی شده‌اند.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم، توزیع تعداد یک‌هزار و ۳۲۲ بسته معیشتی مختص بیماران کرونایی به ارزش چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، توزیع تعداد یک‌هزار و ۷۲۴ بسته بهداشتی مختص بیماران کرونایی، طبخ غذا به تعداد پنج‌هزار و ۲۵۵ وعده مخصوص خانواده‌های دارای بیمار کرونایی و توزیع مبلغ یک‌میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شده‌است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد