تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 8:17
کد خبر : 97714

هشدار جدی سردار وحیدی به رژیم صهیونیستی درباره ایران

هشدار جدی سردار وحیدی به رژیم صهیونیستی درباره ایران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، سردار احمد وحیدی، با اشاره به ادعاهای نخست‌وزیر رژیم منحوس صهیونیستی پیرامون ایران و انفجار در یک کشتی این رژیم وحشی در دریای عمان، گفت: اصولاً رژیم صهیونیستی خودش ارزشی ندارد که موضع‌گیری‌هایش ارزش داشته باشد. بیشتر بخوانید: سردار وحیدی:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، سردار احمد وحیدی، با اشاره به ادعاهای نخست‌وزیر رژیم منحوس صهیونیستی پیرامون ایران و انفجار در یک کشتی این رژیم وحشی در دریای عمان، گفت: اصولاً رژیم صهیونیستی خودش ارزشی ندارد که موضع‌گیری‌هایش ارزش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: سردار وحیدی: سران جدید آمریکا فهم غلطی از ایران دارند

وی افزود: ما هیچ ارزشی برای موضع‌گیری‌های رژیم صهیونیستی قائل نیستیم؛ رژیمی که با انواع ترورها و خرابکاری‌ها زاده شده و ادامه حیات داده است. ماهیت رژیم صهیوینستی مبتنی بر تروریسم و خرابکاری است؛ حالا بخواهد دیگران را مورد خطاب قرار بدهد بسیار بی‌ارزش است.

سردار وحیدی، همچنین سایر اظهارات رژیم صهیونیستی را در دیگر موضوعات بی‌ارزش دانست و گفت: این رژیم منفور که خودش گفته می‌شود تا ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد، وقتی درباره سلاح هسته‌ای صحبت می‌کند، بی‌ارزش است.

فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم بی‌پایه و مجعولی است که بر اساس همین نمایش‌ها و مانورها و حرف‌ها زنده است لذا این حرف‌ها برای ما ارزش و اهمیتی ندارد، ولی معلوم است هرگونه اقدام سوئی را انجام دهد باید منتظر پاسخ‌های متناسب و هولناک از طرف ایران باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد