تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 11:10
کد خبر : 97384

عضو مجلس خبرگان: بدون اغماض با تخلف مسوولان برخورد شود

عضو مجلس خبرگان: بدون اغماض با تخلف مسوولان برخورد شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر مراغه اظهار داشت: مهربانی و اخلاق‌مداری در برخورد با موضوعات مختلف همواره توصیه شده اما این رافت تا جایی که موجب گسترش فساد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر مراغه اظهار داشت: مهربانی و اخلاق‌مداری در برخورد با موضوعات مختلف همواره توصیه شده اما این رافت تا جایی که موجب گسترش فساد در جامعه نشود، پذیرفته است.

وی تاکید کرد: تمامی اقدامات در جامعه در موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید با اخلاق‌مداری همراه باشد وگرنه نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

وی در ادمه برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را خواستار شد و اظهار داشت: در این زمینه نیازمند همراهی دستگاه‌های متولی به خصوص فرماندهی انتظامی و سپاه هستیم.

وی بیان کرد: در برخورد با برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیازمند اهتمام بیشتر از سوی دستگاه‌های متولی با در نظر گرفتن اصل فرهنگ‌سازی هستیم.

فرماندار مراغه: رفتار اشخاص و مسوولان تاثیرگذارتر از هر برنامه دیگری است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این جلسه گفت: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نحوه برخورد و رفتار مسوولان و اعضای شورا تاثیرگذارتر از هر برنامه و همایشی است.

سیدعلی موسوی با اشاره به اینکه ابتدا باید از خودمان شروع کنیم و در موضوعات فرهنگی فعالیت داشته باشیم، افزود: متاسفانه رفتارها و برخوردهای چکشی در برخی از موارد تاثیرگذار نیست و در بسیاری از موارد نتایج منفی به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: امروز در مراغه رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغالزایی می‌تواند موجب ریشه‌کنی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شود که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده و در آینده نزدیک خبرهای خوشی خواهیم شنید.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد