تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 2:33
کد خبر : 97300

شناسایی و پلمپ بیش از ۲۰۰ خانه پلاک قرمز در شوش و هرندی

شناسایی و پلمپ بیش از ۲۰۰ خانه پلاک قرمز در شوش و هرندی

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح‌ مبارزه با موادمخدر و برخورد با فروشندگان موادمخدر، نیروی انتظامی تا کنون بیش از ۲۰۰ خانه که ساکنان آن به فروش موادمخدر مشغول بودند را شناسایی و پلمپ کرده است. وی در ادامه تصریح کرد:

شناسایی و پلمپ بیش از ۲۰۰ خانه پلاک قرمز در شوش و هرندیسردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح‌ مبارزه با موادمخدر و برخورد با فروشندگان موادمخدر، نیروی انتظامی تا کنون بیش از ۲۰۰ خانه که ساکنان آن به فروش موادمخدر مشغول بودند را شناسایی و پلمپ کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از اجرای طرح‌های پلیس این خانه‌ها مدتی را پلمپ بودند اما بعد از گذشت زمان و با پیگیری صاحبان خانه‌های فوق این پلمپها شکسته شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تاکید کرد: برخی از این خانه‌های پلاک قرمز پاتوق مصرف کنندگان، اتباع خارجی غیر مجاز و اراذل و اوباش است که پس از شناسایی توسط عوامل پلیس پلمپ می‌شدند.

سردار رحیمی همچنین اضافه کرد: صاحبان خانه‌های پلمپ شده با عنوان پلاک قرمز پس از مدتی با اخذ مجوز از مراجع قضایی به شکستن پلمپ و بازگشایی دوباره خانه‌ها اقدام می‌کنند.

گفتنی است در برخی از محله‌های پر آسیب شهر تهران مثل شوش، هرندی و محله‌های شبیه این موارد، بیش از دهها خانه پلاک قرمز وجود دارد که در حال حاضر بسیاری از آن‌ها باز هستند و ساکنان آن به راحتی به خرید و فروش و مصرف موادمخدر اقدام می‌کنند.

از طرف دیگر بر اساس گفته‌های سردار رحیمی خانه‌های پلاک قرمز فوق در حال حاضر پاتوق اراذل و اوباشی شده است که ضمن ایجاد فضای ناامن برای سایر ساکنان و به ویژه کودکان و نوجوانان در محله به گسترش و افزایش هر چه بیشتر آسیب‌های اجتماعی منجر شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد