تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 7:52
کد خبر : 97115

سومین کنگره ملی خانواده برگزار شد

سومین کنگره ملی خانواده برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سومین کنگره ملی خانواده امروز چهارشنبه سیزدهم اسفند ماه سال جاری در مسجد حضرت خدیجه سلام الله برگزار شد. در این کنگره فعالان حوزه خانواده در عرصه‌های مطالعات و سیاست گذاری، آموزش و مشاوره، تبلیغ و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سومین کنگره ملی خانواده امروز چهارشنبه سیزدهم اسفند ماه سال جاری در مسجد حضرت خدیجه سلام الله برگزار شد.

در این کنگره فعالان حوزه خانواده در عرصه‌های مطالعات و سیاست گذاری، آموزش و مشاوره، تبلیغ و رسانه، خیرین و واسطین و نهاد‌ها و سازمان‌ها حضور داشتند.

از جمله مهمترین اهداف سومین کنگره ملی خانواده میتوان به ارتقای دانش نظری، تحلیلی و ظرفیت تخصصی کنشگران و فعالان خانواده و ایجاد بستری مناسب برای شبکه سازی کنشگران و فعالان این حوزه و همچنین ظرفیت سازی در جهت توسعه درون زا و ارتقای توان درآمدزایی کنشگران فوق میتوان اشاره کرد.

یکی دیگر از اهداف کنگره ملی خانواده شناسایی مسائل و مشکلات فعالان خانواده است که در این کنگره توسط گروه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفت.   محمد لسانی کارشناس رسانه و فضای مجازی در سومین کنگره ملی خانواده گفت: در دوره‌ای که ما قرار داریم، هر چه جلوتر می‌رویم اهمیت رسانه در میان نسل‌ها بیشتر از قبل می‌شود.

وی افزود: نسلی که امروز تحت نسل دهه هشتادی‌ها از آن یاد می‌کنند، نسلی هستند که میتوان آن‌ها را نسل تنها خواند که بخاطر پدر و مادرهایشان با این نام خوانده می‌شوند و استفاده کنندگان سنگینی از فضای مجازی هستند.

این کارشناس رسانه و فضای مجازی گفت: در پسا کرونا مولفه اضطراب یک رشد جدی داشته است و در کشور ما نیز اضطراب به ویژه برای نسل دانش آموز افزایش پیدا کرده است.

لسانی تصریح کرد: ۷ درصد اطلاعات بشر بر بستر زبان است و ۹۳ درصد باقی مانده در بستر مواردی، چون زبان بدن منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: در دوره اخیر و به ویژه در یکسال اخیر شاهد دو جریان خانگی شدن و رسانه‌ای شدن فراغت هستیم و تلاقی این دو جریان مجموعه‌ای از اتفاقات و جریانات را هم ایجاد می‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد