تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 6:34
کد خبر : 9694

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به فراموشی سپرده شده است

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به فراموشی سپرده شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور هاشمی در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی خراسان جنوبی بیان کرد: شئونات اجتماعی به شدت مورد مطالبه رهبری قرار دارد. وی بیان کرد: در حال حاضر امر به معروف و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور هاشمی در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی خراسان جنوبی بیان کرد: شئونات اجتماعی به شدت مورد مطالبه رهبری قرار دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو واجب، اندکی به فراموشی سپرده شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای مردمی متدین و با فرهنگ است، گفت: باید خوبی های مردم در سطح جامعه بازگو شود.

وی ادامه داد: با توجه به علاقه بالای مردم این استان به امامزادگان، شاهد سیل بالای جمعیت در بقاع متبرکه هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) از پنج کیلومتری مزار کاهی محل تردد نبود که این بسسار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه باید کارهای ارزشی و خوبی های مردم بازگو شود، گفت: اطلاع رسانی کارهای ارزشی باعث فرهنگ سازی آن ها می شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به راه اندازی کمپین «سبک زندگی اسلامی» در استان بیان کرد: در این کمپین  رتبه دوم کشوری را کسب کرده ایم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد