تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 12:25
کد خبر : 96758

۳۴۶ نفر در پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز گیلان دستگیر شدند

۳۴۶ نفر در پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز گیلان دستگیر شدند

سردار عزیز الله ملکی روز دوشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز پنج شهرستان استان در جمع خبرنگاران گفت : یکی از اولویت های پلیس پاکسازی مناطق آلوده در حوزه سارقان و خرده فروشان مواد مخدر است که در همین راستا روز گذشته مناطق آلوده پنج شهر استان پاکسازی شد. وی با بیان

سردار عزیز الله ملکی روز دوشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز پنج شهرستان استان در جمع خبرنگاران گفت : یکی از اولویت های پلیس پاکسازی مناطق آلوده در حوزه سارقان و خرده فروشان مواد مخدر است که در همین راستا روز گذشته مناطق آلوده پنج شهر استان پاکسازی شد.

وی با بیان اینکه تلاش می شود مطالبات مردم را پاسخ داده و رضایت حداکثری شهروندان را فراهم نماییم، افزود : در عملیات پاکسازی این مناطق آلوده  طی روز گذشته ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۱۱۶ نفر نیز در این رابطه اعم از خرده فروش،  معتاد و اوباش دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد زیادی سلاح گرم و سرد در این مناطق کشف و ۷۵ سارق نیز دستگیر گردیدند.

سردار ملکی خاطر نشان کرد: این طرح ها به طور مستمر ادامه یافته و پاکسازی مناطق مختلف در شهرستان های استان  ادامه  می یابد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه گیلان در طرح برخورد با اراذل و اوباش از استان های نمونه کشور است، خاطر نشان کرد: بسیاری از مجرمان سطوح ۱ و ۲ قبل از اینکه بتوانند شرارتی را انجام دهند، دستگیر شده اند.

 وی به دستگیری سارقان طلا فروشی چندی قبل در رشت اشاره و بیان کرد: سارقان ظرف ۷۲ ساعت شناسایی شدند و امید است با پشتوانه مردمی سال خوبی را پیش رو داشته باشیم و تاکید و اهتمام ما بر پیگشیری است.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی از امن ترین کشورهای جهان است، عنوان کرد: گیلان در بحث پیشگیری و کشف سرقت رتبه دوم کشور را دارد و طی امسال با تلاش های انجام شده شاهد کاهش ۶۷ درصدی جراِیم خشن و تجاوز به عنف بوده ایم.

 فرماندهی انتظامی گیلان همچنین با اشاره قرارگیری در آستانه سال جدید ادامه داد :  اقدامات ما در جلوگیری از ترددها در راستای تصمیمات ستاد مقابله و مدیریت بیماری کروناست.

 وی با بیان اینکه پلیس در حوزه جرائم راهنمایی و رانندگی با اقتدار عمل می کند، افزود : رانندگان متخلف در دو بخش ورود به استان و در حوزه ترددهای شبانه اعمال قانون شده اند و می شوند.

سردار ملکی با تاکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی با توجه به ورود کرونای انگلیسی گفت: مردم برای سلامتی خود و خانواده شان  از ترددهای بی مورد به شدت پرهیز کنند.

در حاشیه این مصاحبه کشفیات پلیس در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به نمایش در آمد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد