تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 6:28
کد خبر : 9658

مذاکره مجدد برای آزادی یک متهم به جاسوسی/ درخواست جدید کاخ سفید از مقامات امنیتی ایران

مذاکره مجدد برای آزادی یک متهم به جاسوسی/ درخواست جدید کاخ سفید از مقامات امنیتی ایران

پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- دولت آمریکا از طریق یک کشور منطقه خواستار آزادی یک متهم به جاسوسی شده است. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، چند ماه پیش، دولت آمریکا از طریق مقامات یک کشور منطقه، خواستار آن شده که ایران بدون

پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- دولت آمریکا از طریق یک کشور منطقه خواستار آزادی یک متهم به جاسوسی شده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، چند ماه پیش، دولت آمریکا از طریق مقامات یک کشور منطقه، خواستار آن شده که ایران بدون هیچ قید و شرطی سیامک.ن را آزاد نماید. اما مقامات اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران پاسخی به این درخواست نداده اند.

در مرحله جدید درخواست کاخ سفید خواسته اند ایران این متهم را بدون هرگونه محاکمه و در مقابل آزادی بخش ناچیزی از طلب ایران آزاد شود که این درخواست نیز به دلیل ناچیز بودن مبلغ پیشنهادی رد شده است.

با این حال در مرحله جدید مجددا از طریق مقامات کشور عمان از ایران خواسته اند تا ایران شرایط خود را برای آزادی سیامک نمازی به کاخ سفید اعلام نماید.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل مهدی هاشمی رفسنجانی و بسیاری دیگر از متهمان ارشد امنیتی و اقتصادی، وکالت وی را بر عهده دارد.

سیامک فرزند باقر.ن، استاندار اسبق خوزستان نفت‌خیز در دوره پهلوی است. او به واسطه رشد در خانواده‌ای که بلافاصله پس از فرار از ایران به‌دنبال وقوع انقلاب اسلامی در ساختار حامی نظم نوین جهانی، به استخدام مجدد درآمد، به قولی مسیر رشد را سریع‌تر از دیگران طی کرد. او در ۲۴ سالگی با مدرک «روابط بین‌الملل» دانشگاه تافتز آمریکا، به ایران بازگشت و به سرعت در دولت مشغول به کار شد!

با استفاده از سابقه خانوادگی و توصیه برخی نفوذی‌ها به فرزند مقام عالی اجرایی وقت که جویای سهم خود از اقتصاد نفتی بود نزدیک شد و در ۲۸ سالگی اولین و تنها شرکت دلالی وابسته به دولت را با نام «آ.ب» تاسیس کرد! شرکتی که به قول تجار غربی و شرقی، کلید ورود به بازار ایران محسوب می‌شد و با دریافت حق حساب «م – ه» و برخی مدیران آلوده دولتی، مسیر نفوذ سرمایه‌داری به ایران را باز کرد و «رشوه‌خواری» در ایران را به قانونی ملی تبدیل کرد!

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد