۴ هزار و ۲۰۰ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ آذربایجانغربی ثبت شد
قاسم جلیلینژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه اینترنت ۶۲ درصد، تلفن همراه ۲۰ درصد، تلفن ثابت ۱۱ درصد، خدمات پستی چهار درصد و دفاتر پیشخوان ۶ درصد بوده است. وی با اشاره آمار تفکیکی شکایتهای انجام شده بر اساس اپراتور و یا نام دستگاه، ادامه داد:
قاسم جلیلینژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه اینترنت ۶۲ درصد، تلفن همراه ۲۰ درصد، تلفن ثابت ۱۱ درصد، خدمات پستی چهار درصد و دفاتر پیشخوان ۶ درصد بوده است.
وی با اشاره آمار تفکیکی شکایتهای انجام شده بر اساس اپراتور و یا نام دستگاه، ادامه داد: بیشترین شکایت ثبت شده با ۳۸ درصد مربوط به مخابرات منطقه، ۱۹ درصد مربوط به همراه اول، ۱۰ درصد مربوط به ایرانسل، ۴۱ درصد مربوط به آسیاتک، ۶ درصد مربوط به پارس آنلاین، ۶ درصد مربوط به های وب، یک درصد مربوط به رایتل و ۱۳ درصد مربوط به سایر دستگاههاست.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی گفت: در مورد اینترنت بیشترین شکایات مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات اینترنت، کیفیت سرویس ارائه شده و مشکلات مالی و تعرفهای است.
جلیلینژاد افزود: در خصوص تلفن همراه خدمات مالکیت، سیم کارت و عدم آنتن دهی بیشترین شکایات مردم را به خود اختصاص داده است که با توجه به شکایات ثبت شده از اپراتورهای ارتباطی موارد مطرح شده پیگیری و در سریعترین زمان ممکن به آن رسیدگی میشود.
وی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://۱۹۵.cra.ir/ ثبت کنند.
وی بیان کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا در سال ۱۳۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ها تغییر کرد و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر و ناظر بر زیرمجموعه های پست، پست بانک و شرکت ارتباطات زیر ساخت (بخش دولتی) و شرکت های خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس شد.
تمامی وظایف سازمان های وابسته به وزارت از قبیل سازمان تنظیم مقررات، سازمان فناوری اطلاعات و غیره از طریق این ادارات کل در استان ها پیگیری می شود و در همین راستا وظایف این ادارات کل جهت تحقق اهداف بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهار بعد نظارت امنیتی و حفاظتی، نظارت مدیریتی، نظارت برنامه ای و نظارت مقرراتی تعریف شده است.
ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان نماینده عالی بخش حاکمیت با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه ها و سیاست های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بین کلیه واحدهای تابعه در استان تشکیل و مدیران کل استانی به عنوان نماینده ارشد وزارت متبوع وظیفه پاسخگویی به مقام محترم وزارت و مقامات ارشد استان را عهده دار است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰