تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396 - 7:26
کد خبر : 9608

گزارش کار وزرا در تریبون نماز جمعه وجهه تبلیغاتی داشت

گزارش کار وزرا در تریبون نماز جمعه وجهه تبلیغاتی داشت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدرضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صبح امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه عده ای معتقدند تریبون نماز جمعه در ایام انتخابات تبدیل به تریبون تبلیغات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدرضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صبح امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه عده ای معتقدند تریبون نماز جمعه در ایام انتخابات تبدیل به تریبون تبلیغات دولت شده بود، تا چه حد این موضوع را قبول دارید اظهار کرد: در آستانه تبلیغات انتخاباتی برخی وزرا آمدند؛ البته این ایراد به بسیاری از نهادها و سازمان ها از جمله صدا و سیما وارد است.

وی افزود: نماز جمعه فعالیت های دولت و وزرا را منعکس می کرد اما کسی نمی خواست کار تبلیعاتی بکند؛ وزیری از قبل وقت گرفته بود تا گزارش کار خود را ارایه کند.

تقوی تصریح کرد: البته به ما از آن طرف هم می گفتند که دارید علیه دولت صحبت می کنید؛ همین نشان می دهد که تریبون های نماز جمعه تبلیعاتی نبوده است. نظر آن ها تبلیغاتی نبوده است اما کارشان وجهه تبلیعاتی داشته است.

وی ادامه داد: ما ضعف قانون داریم؛ مثلا دیدیم که رییس جمهور در دوران تبلیغات انتخابات وزیری را کنار خودش می برد؛ در قانون انتخابات نواقصی بود.

تقوی اضافه کرد: یک مورد نبود که تریبون های نماز جمعه بگوید به این آقا رای بدهید؛ البته گاهی اوقات مردم خودشان تطبیق می دادند مثلا امام جمعه می گوید که رییس جمهور باید ولایی و ضد آمریکایی باشد. ما از کسی حمایت نکردیم که «ای مردم بیایید به کسی رای بدهید یا ندهید».

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد